Bilety do kin Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium

Bank Millennium udostępnił w aplikacji mobilnej możliwość zakupu biletów do kina we współpracy z Heliosem, największą siecią kin w Polsce. Klienci Millenium mogą sprawdzić w aplikacji repertuar kina, wybrać miejsca i kupić bilety, a także udostępnić je znajomym.

bcz
bcz
Udostępnij artykuł:
Bilety do kin Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium
Bank Millenium, oddział w Warszawie

Partnerem projektu jest sieć kin Helios. Aplikacja Millenium ma dostęp do listy wszystkich 49 kin Helios w Polsce i podpowiada użytkownikowi, gdzie znajduje się najbliższa placówka, jakie filmy są w niej wyświetlane, które sale, godziny i rodzaje seansów są dostępne. Pokazuje również projekcje w salach Helios Dream, dostępnych w wybranych multipleksach sieci. Kameralne sale wyposażone są w skórzane, rozkładane fotele oraz wysokiej jakości system dźwięku Dolby ATMOS i obrazu Christie 4K. W tej chwili sieć nie ma kina tylko w woj. lubelskim, ale jak zapewnia Marcin Jamróz, dyrektor sprzedaży korporacyjnej Helios SA, niebawem i tam pojawi się multipleks.

- Udostępniamy klientom kolejną niebankową usługę ułatwiającą codzienne życie. Tym razem jest to możliwość zakupu biletów do kina bezpośrednio w aplikacji. Z badań wiemy, że klienci kupujący bilety w internecie poszukują rozwiązań, które mogą przyśpieszyć proces zakupowy. W naszej aplikacji, z której i tak codziennie korzystają, mogą to robić wygodniej i szybciej - mówi Halina Karpińska, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Banku Millennium.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, na razie Millenium będzie skupiało się na rozwijaniu współpracy z siecią Helios (w panelu kinowym mają się pojawić nowe funkcjonalności), nie wyklucza jednak w przyszłości rozszerzenia usługi o kolejne sieci kin.

Bilet do kina można wysłać znajomym

Zakup biletu do kina sieci Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium jest bardzo prosty. Wystarczy wybrać z menu opcję Płatności > Bilety do kina, a następnie wybrać film, datę i godzinę seansu w wybranym kinie (seanse odbywające się w salach Helios Dream o podwyższonym komforcie są specjalnie zaznaczone). Potem wskazuje się miejsca korzystając z widoku sali (można go przybliżać i oddalać).

Płatność realizowana jest automatycznie ze wskazanego konta lub karty kredytowej, a klient od razu widzi swoje bilety. W każdej chwili może je znaleźć w Menu > Płatności > Bilety do kina. Może je też łatwo wysłać znajomym i rodzinie np. przez aplikację Messenger, pocztę elektroniczną lub SMS czy MMS. Po przyjściu do kina wystarczy pokazać pracownikowi kina bilet elektroniczny w aplikacji banku.

grafika

- Wspólnie z Bankiem Millennium stworzyliśmy zupełnie nowy model sprzedaży biletów, który jest nowatorski dla obu naszych branż. Głęboko wierzymy, że ergonomia tego rozwiązania sprawi, iż dotrzemy do kolejnej grupy widzów, a zakup biletów online stanie się jeszcze prostszy - mówi Marcin Jamróz, dyrektor sprzedaży korporacyjnej Helios.

Polacy chcą mieć dodatkowe usługi w aplikacji bankowej

Z badania "Finanse przyszłości" przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Banku Millennium pod koniec 2017 r. wynika, że dla większości Polaków bankowe aplikacje mobilne będą w przyszłości ważnym centrum usług nie tylko bankowych. Scalając różnego rodzaje usługi i produkty staną się platformą kompleksowego kontaktu klienta z bankiem. Zdaniem ponad 90 proc. badanych kupowanie biletów, funduszy inwestycyjnych i ubezpieczeń, płacenie za buty czy wypożyczenie roweru będzie w mobilnym banku oczywistością.

Z kolei według badania Deloitte z maja 2019 r., poświęconego niebankowym usługom dodanym, Polacy już dziś powszechnie korzystają z licznych usług cyfrowych – ponad 80 proc. badanych skorzystało z ponad trzech takich usług w ciągu 12 miesięcy, przy czym ponad 60 proc. respondentów irytuje konieczność zakładania wielu kont do różnych portali czy aplikacji. Niemal połowa obawia się o prywatność. Jednocześnie prawie 70 proc. respondentów ufa, że banki lepiej dbają o prywatność niż firmy technologiczne. Ponad 50 proc. Polaków chciałoby mieć w kanałach bankowych takie usługi, jak śledzenie przesyłek, możliwość kupna biletów komunikacji miejskiej, biletów do kina i teatru czy rezerwacji wizyty u lekarza.  

- Do niedawna, by zrealizować proste zadanie, potrzebowaliśmy kilku aplikacji. Większość z nich zaprojektowano jako aplikacje jednofunkcyjne (np. do komunikowania się, sprawdzania ocen restauracji, szukania wydarzeń kulturalnych czy zamawiania taksówki). Obecnie, dysponując nowoczesnymi telefonami i technologiami, możemy tworzyć aplikacje łączące kilka funkcji. Jestem przekonana, że w ten sposób będą wyglądały bankowe aplikacje przyszłości - mówi Iwona Jarzębska, dyrektor departamentu public relations Banku Millennium.

Z aplikacji mobilnej Millenium korzysta 1,2 mln osób

Jak wynika z danych za luty 2020 r. aplikacja mobilna Banku Millenium ma 1,2 mln aktywnych użytkowników. Odnotowała ona dotąd 31 mln logowań i 2,5 mln transakcji Blikiem. Z usługi Autopay, dostępnej w aplikacji, korzysta 22 tys. użytkowników, a z usługi kupowania biletów komunikacji miejskiej i opłat parkingowych - 50 tys.  

grafika

Na koniec ub.r. Bank Millennium miał 2,6 mln aktywnych klientów detalicznych, o 734 tys. (40 proc.) więcej niż rok wcześniej. Na ten wzrost przypadło 494 tys. klientów dawnego eurobanku i 264 tys. pozyskanych przez Bank Millennium. Udział cyfrowych kanałów w akwizycji kont osobistych wyniósł 38 proc., a pożyczek gotówkowych 53 proc. Z pozostałych usług online największe wzrosty odnotowały transakcje Blikiem (o 99 proc. rok do roku) i liczba kart aktywowanych w technologii HCE (o 362 proc). Na koniec ub.r. z programu rekomendacyjnego „Lubię to Polecam” korzystało 670,9 tys. użytkowników, z których 294 tys. dołączyło do niego w ub.r.

Helios to największa pod względem liczby obiektów sieć kin w Polsce. Po ponad 25 latach działalności zarządza 49 multipleksami w 42 miastach. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, lecz jej multipleksy są obecne również w największych aglomeracjach Polski, między innymi w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu czy Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej, internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące