Archiwum z dnia 2020.06.15
- 13:14 Wirtualny manager i wieczory filmowe – co jeszcze oferuje coworking?
- 14:17 Mus je schrupać… latem! – Familijne startują z kampanią reklamową
- 15:01 Obcas – paryski szyk wciąż w modzie
- 17:07 VIVO! Krosno rozpoczęło sezon pszczelarski
- 18:26 Amki TO GO – zdrowsza słodka przekąska na bazie sezamu. Nowość produktowa
- 19:08 Keira Knightley ma zagrać w serialu "The Other Typist"
- 20:34 Polska Fundacja Narodowa skończyła współpracę z amerykańską agencją PR, przez dwa lata zapłaciła jej 6 mln dolarów
- 21:40 Promocyjna oferta pakietu FilmBox w Cyfrowym Polsacie
- 22:30 Messenger szykuje identyfikację Face ID. Zabezpieczy dodatkowo dostęp do komunikatora
- 22:32 YouTube przeznaczył 100 milionów dolarów na pomoc afroamerykańskim twórcom
- 22:33 Transmisje na żywo hitem w czasie pandemii. Specjaliści podpowiadają, jak je tworzyć (raport)
- 22:34 Agnieszka Pawelska odchodzi z PGE
- 22:34 59 proc. pracujących Polaków pozytywnie oceniło sytuację w zakładach pracy; spadek w porównaniu do marca
- 22:35 Pandemia uderza w reklamę, rozrywkę i media. 160 mld dolarów strat do 2025 roku. „Spadek wzrostów, skala zależna od źródła”
- 22:37 „Bez potu na dobre” - Joanna Jędrzejczyk reklamuje Medispirant (wideo)
- 22:37 Bankier.pl niebawem w nowej wersji, zmienią się layout i nawigacja
- 22:38 Digitree Group nie znalazła inwestora dla spółki Cashback Services, chce ją połączyć z INIS
- 22:38 Anna Plaskota w Independent Digital
- 22:39 Rekord RMF FM - 30,6 proc. udziału. Najsłabszy od kilkunastu lat wynik PR3
- 22:39 Kasa Stefczyka reklamuje Szybką Pożyczkę Odnawialną bez wychodzenia z domu (wideo)
- 22:40 Polskie Radio chce rozwijać DAB+ "w jak najszybszym czasie"
- 22:41 Pracownik Facebooka zwolniony z pracy po krytyce Marka Zuckerberga. Chodzi o brak reakcji na wpis Donalda Trumpa
- 22:41 Michał Kempa twarzą nowej kampanii Canal+ (wideo)
- 22:41 HBO zapowiada drugi sezon serialu "Love Life"
- 22:41 "Red Games" o grach wideo w Red Carpet TV. Prowadzącym Mateusz Czerwiński
- 22:42 Kończy się czas pokazywania w reklamach pięknych obrazów i przemawiania kwiecistym językiem (opinie)
- 22:42 KLM wznawia loty do i z Polski. Na razie bez Wrocławia
- 22:42 Bukmacher Fortuna partnerem Federacji KSW
- 22:43 Zmarł Stanisław Karnacewicz, wieloletni dziennikarz PAP
- 22:43 Oscary z nowymi zasadami. 10 tytułów w kategorii Najlepszy film, większa różnorodność etniczna
- 22:43 Deficyt budżetu może wynieść w tym roku między 60 a 100 mld zł
- 22:44 Marcin Fijołek przeszedł z Fratrii do Polsat News
- 22:44 Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa do powstrzymania mowy nienawiści wobec osób LGBT
- 22:44 Siemens Mobility ma nową strategię i motto "Ruch ponad wszystko"
- 22:45 BBC usuwa odcinek „Hotelu Zacisze” z powodu „rasistowskiego języka”
- 22:45 GetHero ma nową identyfikację wizualną
- 22:46 Andrzej Duda zarzuca zagranicznym mediom fake newsy o jego słowach nt. LGBT. Dziennikarze: to gaszenie pożaru
- 22:46 Komisja Europejska uruchomiła stronę internetową w sprawie granic, by pomóc turystom
- 22:47 Europol zlikwidował piracką sieć streamingową. Działała także w Polsce
- 22:47 Dziennikarze na Filipinach uznani za winnych w precedensowej sprawie o cyberzniesławienie
- 22:47 Łukasz Jankowski i Dawid Wawrzyszyn w Szut Szut Studio
- 22:48 Allegro przed Onetem, a Wyborcza.pl przed TVN24.pl. WP i o2 przyciągają na najdłużej (Gemius/PBI z maja)
- 22:48 Ipopema rekomenduje trzymanie akcji Wirtualnej Polski. Spodziewa się, że firma w 2021 r. wypłaci 2 zł dywidendy na akcję
- 22:48 9 ofert w przetargu Ministerstwa Rozwoju, m.in. od dsk, Aplan Media i Tarraya
- 22:48 Lech promowany akcją "Lechendy zakładają wygraną"
- 22:49 Wpływy grupy 4fun Media zmalały o 12 proc., strata wzrosła do 1,4 mln zł. Na minusie Bridge2fun, e-commerce i naEkranie
- 22:51 Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)
- 22:51 Prawie 40 proc. Polaków nie wie, jak spędzi wakacje
- 22:52 La Mania Joanny Przetakiewicz i marka Jessiki Mercedes zaliczyły wpadki wizerunkowe. "Nie wyjdą z tego bez szwanku"
- 22:53 ATM Grupa ze spadkiem wpływów o 8 proc. i zysku do 4,7 mln zł, mocno w dół ATM Rozrywka
- 22:54 Związkowcy Agory chcą odszkodowań dla pracowników Goldenline
- 22:55 Na 100-lecie „Rzeczpospolitej” specjalny numer, kampania reklamowa i znaczek pocztowy (wideo)
- 22:58 „Wakacyjna trasa Dwójki” od 28 czerwca w TVP2. Widownia w autach zaparkowanych pod sceną
- 22:59 Sieć 5G niewidocznym zabójcą? Szalone teorie spiskowe opanowały internet
- 23:00 Orlen wybiera agencje reklamowe do obsługi full service
- 23:05 Alert Media Communications i Partner of Promotion odchodzą z ZFPR. „Mamy dość postępującej implozji standardów”
- 23:30 Sztab Trzaskowskiego krytykuje zasady debaty wyborczej, TVP udostępni sygnał innym nadawcom
- 23:44 Rynek reklamy telewizyjnej odżywa, ale w całym roku może zmaleć nawet o 20 proc. (opinie)
- 23:50 Wpływy Publicis Poland zmalały o 26 proc., a zysk o 3,6 mln zł. „Renegocjacja kontraktów, spowolnienie działań klientów”
- 23:55 „Osaczony” pierwszym serialem premium Polsatu, Leszek Lichota w głównej roli. Terentiew: chcemy pokazać widzom coś innego