Archiwum z dnia 2020.09.25
- 02:01 Gala UFC 253 w Polsacie Sport. Widzowie zobaczą walkę Jana Błachowicza
- 02:39 Od października jednoźródłowe badanie mediów Gemiusa i PBI
- 08:10 Nieagencja nowym klientem PR Calling
- 10:29 OKNOPLAST partnerem akcji charytatywnej "Aktywnie dla dzieciaków"
- 12:03 LoveBrands Relations obsługuje SelfMaker
- 13:03 Znamy zwycięzców e-Commerce Polska awards 2020. InPost z nagrodą Best In
- 13:20 Spar otwiera sklepy Gdańsku i Koźminie Wielkopolskim
- 13:27 Majsterkowanie – „męska rzecz”. Jakie narzędzia sprawdzą się w domowym warsztacie?
- 13:28 Nowa odsłona serwisu Medonet.pl
- 13:36 Wielospecjalistyczny szpital z wyjątkową historią dołącza do Grupy LUX MED
- 15:07 Olga Adamkiewicz odpowiada za rozwój Artgeist
- 15:57 Hałas - jak wpływa na człowieka i jak z nim walczyć?
- 16:47 TVP Sport pokaże ostatni mecz Legii Warszawa w eliminacjach Ligi Europy
- 17:55 Maja Matuszewska: ze stor9_ do Arskom Sport Brokers
- 18:12 „Super Express” na pierwszej stronie przeprasza Ryszarda Petru za teksty o jego podróżach z Joanną Schmidt
- 19:37 Edukacja w nowej rzeczywistości – czy papier ma jeszcze sens?
- 20:50 Fundacja Profeto.pl będzie nadawać w Limanowej
- 21:30 Azlan Raj szefem marketingu agencji Merkle w regionie EMEA
- 21:40 Ina Lekiewicz w rosterze w Moon FIlms
- 21:40 RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie. Eska awansowała na podium
- 21:45 Agora pozyskała 100 mln zł limitu kredytowego na dwa lata, Helios z 40 mln zł z kredytów
- 21:52 Adam Bielski za Ewę Liszcz na czele działu SEO w Inforze
- 22:00 Remarkable Ones pracuje dla Bonduelle
- 22:08 Gdy jesienna wichura powali na auto drzewo
- 22:12 Deanna Brown odchodzi ze stanowiska szefa Billboard-Hollywood Reporter Media Group
- 22:30 "Pozytywna siła Rutyny" w reklamie Rutinoscorbinu
- 22:37 Decathlon w nowej kampanii mówi do kobiet: „Lepszy sport to lepsza Ty" (wideo)
- 22:38 Gazeta.pl startuje z jesienną ramówką. Będzie więcej informacji, treści eko i lifestyle’owych
- 22:38 Vectra przygotowała i opłaci przebudowę parku w pobliżu swojej siedziby
- 22:39 Carrefour partnerem Too Good To Go
- 22:40 „Gambit królowej” od 23 października w Netfliksie, Marcin Dorociński w obsadzie (wideo)
- 22:41 Przemysław Langier po 12 latach pracy przechodzi z Onetu do Goal.pl
- 22:41 „Karnawał instrumentów” w radiowej Dwójce. Copiątkowa muzyczna audycja Łukasza Borowicza
- 22:41 K52 i K42 - nowe smartfony LG
- 22:41 French Open – ograniczono liczbę osób na kortach do tysiąca dziennie
- 22:42 Agora rekordowo tania na giełdzie, kurs pierwszy raz poniżej 6 zł
- 22:42 Magdalena Mazurkiewicz, Filip Gapiński i Łukasz Stępniak przeszli z Gameset do Kool Things
- 22:43 Sklep internetowy DeeZee z grupy CCC wprowadza do oferty ubrania damskie
- 22:43 Wieniawa i Woronowicz w serialu audio na podstawie "Lalki" Prusa dla Empik Go
- 22:43 Grupa Żywiec zamknie browar w Cieszynie, jeśli nie znajdzie inwestora
- 22:43 Co piąty Polak ma problemy z tarczycą, częściej chorują kobiety
- 22:43 Rząd w Tajlandii grozi Facebookowi i Twitterowi grzywnami i pozwami za posty przeciwko królowi
- 22:44 Google wprowadzi hybrydowy model pracy. Obecność w biurze nie codziennie
- 22:44 Uproszczona synchronizacja między przeglądarkami w nowych wersjach Opery (wideo)
- 22:44 Demi Moore odpowiada za serial "Dirty Diana". Projekt powstaje dla Amazon Prime Video
- 22:45 TVP ma ujawnić koszty dokumentu „Inwazja”, sąd przychylił się do skargi Kampanii Przeciw Homofobii
- 22:45 Serwis informacyjny „Sport” nowością TTV
- 22:46 Ponad 90 tys. zł za reklamę przy serwisie sportowym, "Ninja Warrior Polska" lub w paśmie "Mega Hit" w Polsacie
- 22:46 Glovo będzie dostarczać zakupy ze sklepów na stacjach BP
- 22:46 Robert Makłowicz dołączy do Newonce.radio
- 22:46 Alan Arkin odchodzi z serialu "The Kominsky Method"
- 22:46 Za ciężki przebieg COVID-19 mogą odpowiadać uwarunkowania genetyczne
- 22:47 Idea Bank zmniejszył wydatki reklamowe o 78 proc., po zarzutach dla Czarneckiego daje wysokie oprocentowanie na lokatach
- 22:47 „Święty” hitem, serial śledzi 1,15 mln widzów, wygrywa m.in. z „Hotelem Paradise”. Czwórka liderem rynku w 16-29
- 22:48 77 proc. dziennikarzy korzysta z informacji prasowych
- 22:48 Volkswagen Group Polska realizuje tylko in-house kampanie programmatic. Na czele zespołu stanął Patryk Pacenko
- 22:48 Polacy przez Covid-19 hamują się z zakupami
- 22:48 Trzeci sezon "Sex Education". Zagrają Jason Isaacs, Jemima Kirke i Dua Saleh
- 22:48 Do 1,56 mld zł wzrosły długi za domowe rachunki; zmalała liczba niepłacących
- 22:49 ClickAd Interactive zajmie się kampanią o spisie rolnym
- 22:49 Media Group będzie mediowo obsługiwać kampanie władz Warszawy
- 22:50 „The Four. Bitwa o sławę” od 16 października w piątkowe wieczory
- 22:52 Wpływy agencji Change Serviceplan wzrosły o 15 proc., zysk zmalał do 474 tys. zł
- 22:53 Karnawał w Rio de Janeiro przełożony; nie ustalono jeszcze nowego terminu
- 22:54 Rada Mediów Narodowych zajmie się kończącymi się kadencjami organów mediów publicznych
- 22:57 Czabański odpowiada Emilewicz: na antenach Polskiego Radia była przez 9 godzin, w urabianiu opinii nie dorastam jej do pięt
- 23:33 Polskie produkcje "Dzieci siostry Bernadetty" i "Kryminalne akta inspektor Biskupskiej" jesienią w CBS Reality
- 23:49 Ruch uruchomił pierwszy samoobsługowy kiosk
- 23:55 RPO: działania władz Polskiego Radia mają cechy mobbingu