Archiwum z dnia 2020.10.06
- 00:17 Kuba Strzyczkowski odchodzi z radiowej Trójki. „Pozostaną piękne wspomnienia”
- 09:42 Współpraca z GOPR. Media Expert wyposaży w sprzęt multimedialny górskie karetki
- 09:56 Kolor roku w kuchni
- 10:02 Mistrzowskie oszczędności z marką KRISPOL
- 11:23 W Dniu Produkcji Whirlpool podkreśla rolę swoich pracowników na całym świecie i systemu produkcyjnego
- 11:26 Pięć centrów handlowych Atrium z certyfikatem BREEAM
- 12:50 Sputnik Software przejmuje DSGS
- 13:42 Nowe mobilne punkty testów na koronawirusa w wielu polskich miastach
- 15:42 Sklep internetowy Zooplus z charytatywną akcją „Mamy coś do przekazania”
- 15:44 Październik pod znakiem cyberbezpieczeństwa. Eksperci przypominają o cyfrowym bezpieczeństwie drukarek
- 17:14 Monika Mazur-Chrapusta ambasadorką nowej marki Neno
- 17:49 „O muzyce dla Ciebie” nową cośrodową audycją Radia Dla Ciebie
- 19:28 Nowa jakość dostaw jedzenia – fine dining w domu.
- 20:21 Krzysztof Łagowski: z Deloitte do Carrefour Polska
- 20:26 Naima Film z prawami do ekranizacji "Ukrytej sieci" Szamałka
- 20:36 Volkswagen sprzedaje auta w leasingu przez internet
- 21:12 Michał Chrościcki dołącza do Bees & Honey
- 21:16 ABC mianuje szefa rozrywki
- 21:19 Ergo Hestia we współpracy z Billon wdraża technologię blockchain
- 22:06 Trzy nowe pakiety Orange Polska dla firm z internetem światłowodowym
- 22:14 Piotr Karwowski rzecznikiem prasowym Polskiej Akademii Nauk
- 22:20 Połowa Polaków czuje negatywne skutki zmian klimatu
- 22:24 RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Duży wzrost Antyradia
- 22:25 "Nieziemski bałagan" w reklamie robota sprzątającego Roomba (wideo)
- 22:27 ITBC Communication komunikacyjnie dla Mennicy Skarbowej
- 22:29 PZL przygotowała kampanię marki Vifon
- 22:30 Rusza loteria „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”
- 22:31 Cool Deal w Pizza Hut. Pizza i lody Ben&Jerry's z dostawą do domu
- 22:33 Pagen ma nowe logo i strategię
- 22:34 Miley Cyrus kolejną gwiazdą „MTV Unplugged”
- 22:35 Samsung ma apetyt na 5G. Chce wykorzystać rynkową presję na Huawei
- 22:38 Marcin Kasprzak: z magazynu "Logo" na szefa PR w Erbudzie
- 22:39 Sebastian Staszewski dołączył do sportowej redakcji Interii
- 22:40 Fronczewski i Korzyński w radiowej Jedynce przypominają piosenki Franka Kimono
- 22:41 Dziewięć nowych platform wideo w Video Pass Orange Love
- 22:41 Amerykańska poczta chce pomóc we wdrażaniu 5G
- 22:41 „Prosto z Radomia” nowym magazynem TVP3 Warszawa. Prowadzącą Natalia Karcz-Kaczkowka
- 22:41 Powstanie czwarty sezon serialu "Wspaniała pani Maisel"
- 22:43 Polsat i TV4 dostępne w Play Now i Play Now TV, ceny pakietów bez zmian
- 22:43 Aplikacje mobilne zarabiają coraz więcej. TikTok nadal liderem popularności
- 22:43 PepsiCo przyznaje, że wraz ze wzrostem sprzedaży internetowej musi poprawić możliwości cyfrowe
- 22:44 Debiut giełdowy Allegro: zapisy inwestorów indywidualnych zredukowane o 85 proc.
- 22:44 Whites i Arkadiusz Kustra zakładają agencję Vecton
- 22:44 IAB Polska ogłasza Qualid - program poprawy jakości reklamy internetowej
- 22:45 „Cyberpunk 2077” z certyfikacją na Xboxa i PlayStation, CD Projekt zaczyna produkcję płyt z grą
- 22:45 393 tys. widzów „Kto odmówi pannie młodej?” w Siódemce
- 22:45 Tesco rusza z największą w swojej historii akcją lojalnościową, w której można zdobyć maskotki Disneya
- 22:46 Powstał serialowy podcast o nieheteronormatywnej rodzinie "Familia"
- 22:47 TVP1 i TVN liderami oglądalności. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami tygodnia
- 22:47 Koty roznoszą koronawirusa, psy już nie
- 22:47 Netflix zamówił czwarty sezon serialu "Cobra Kai", premiera trzeciego w styczniu
- 22:48 José Mourinho reklamuje polskiego brokera giełdowego XTB (wideo)
- 22:49 Rynek reklamy telewizyjnej we wrześniu wzrósł o 4 proc., Polsat i Aflofarm liderami (raport)
- 22:49 Ricky Martin w świątecznym musicalu "Jingle Jangle: A Christmas Journey" w serwisie Netflix
- 22:50 Discovery z serią dokumentalną "Największe polskie katastrofy"
- 22:50 Netflix nakręci serial o Jeffreyu Dahmerze. O nekrofilu i gwałcicielu z Milwaukee
- 22:51 Akcja #DzienSzpilek zdobyła poklask w mediach
- 22:51 Maksymilian Litwinow zarządza Rebel Media
- 22:51 Szefowie znanej spółki handlującej złotem mieli wyłudzić 34 mln zł podatku VAT
- 22:52 48 milionów złotych kary za piractwo filmowe i więzienie w zawieszeniu
- 22:52 TVP testuje technologię Dolby AC-4
- 22:53 Uniwersytet Warszawski: Robert Grey dyrektorem ds. komunikacji i relacji zewnętrznych, Anna Modzelewska rzeczniczką prasową
- 22:53 Cineworld zamyka kina i zwolni 45 tys. osób
- 22:53 Stopa bezrobocia w Polsce we wrześniu wyniosła 6,1 proc.
- 22:54 Plus kwartalnym liderem przenoszenia numerów, Play największym przegranym. Netia na podium
- 22:54 Rząd planuje uszczelnienie VAT w transgranicznym handlu elektronicznym
- 22:56 Współpracownik Radia Kraków pochwalił fotomontaż z hajlującymi Dulkiewicz i Adamowicz. Radio się odcina, IPN ubolewa
- 22:57 Anita Sobczak szefową działu Kraj, Świat i Gospodarka w „Dzienniku Gazecie Prawnej”
- 23:00 Przychody GfK Polonia zmalały w ub.r. o 17 proc., bez zmiany budżetu w związku z epidemią
- 23:03 Samuel Pereira po rozprawie z powództwa Ringier Axel Springer Polska: wygląda na to, że dla tego wydawnictwa prawo do krytyki nie istnieje
- 23:08 Ruszyło Dobre Radio ruchu Szymona Hołowni, szefem Bartek Wejman
- 23:28 Agencja Havas Warsaw ze spadkiem wpływów o 9 proc., 4,7 mln zł od Canal+
- 23:30 Szef rozwoju produktu wydawniczego w WP: Z czytelnikiem trzeba rozmawiać i słuchać jego potrzeb
- 23:33 Rośnie potencjał marketingowy Igi Świątek. Za udział w reklamie zarobi kilkaset tys. zł
- 23:44 HBO Polska: przychody 6 proc. w górę, 8,9 mln zł zysku netto
- 23:50 1,23 mln widzów debiutu „BrzydUli” w TVN7, 14 proc. udziału w 16-49
- 23:55 Niedźwiecki i Strzyczkowski tworzą internetowe Radio 357. Zebrali już ponad 100 tys. zł