TVP1 i TVN liderami oglądalności. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP1 i TVN liderami oglądalności. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami tygodnia
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 28 września do 4 października - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,90 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,45 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,65 mln widzów, co przełożyło się na 25,33 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 28 września na antenie stacji obejrzało 2,84 mln widzów (22,22 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,58 mln widzów (emisja 4 października; 4. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,25 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Teleexpress” Jedynki z 2,04 mln oglądających (emisja 29 września; 12. lokata).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,30 mln osób, co dało TVP2 24,80 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął reality-show „Rolnik szuka żony” (1,26 mln widzów w TVP1; 22,75 proc. udziału), a podium uzupełniają „kuchenne rewolucje” (1,02 mln w TVN; 22,81 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

Jedynka wyprzedziła Polsat w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,36 pkt. proc. do 9,29 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,96 proc. (wzrost o 0,06 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8 proc. (do góry o 0,05 pkt. proc.).

Czwarty był TVN, którego udział zwiększył się o 0,11 pkt. proc. do 7,79 proc.

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,46 proc. do 34,04 proc.

Piąty był kanał TVN24, którego udział spadł o 0,33 pkt. proc. do 4,94 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (stacja miała 4,38 proc. udziału; + 0,40 pkt. proc.), która przed rokiem była siódma.

Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (2,12 proc.; + 0,11 pkt. proc.).

grafika

TVN liderem w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,29 pkt. proc. do 10,46 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 10,19 proc. (do góry o 0,13 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,01 pkt. proc. do 6,67 proc.). Z piątego na czwarte miejsce awansowała Jedynka (+ 0,25 pkt. proc. do 5,21 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,78 proc.; do góry o 0,02 pkt. proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"