Średnia widownia pierwszych trzech odcinków nowego programu „Kto odmówi pannie młodej?”, wyemitowanych w okresie od 18 września do 2 października 2020 roku wyniosła 392 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,89 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,71 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął drugi. Śledziło go średnio 459 tys. osób.

Podczas nadawania „Kto odmówi pannie młodej?” Siódemka zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie jest kanał TV Puls, który ma 6 proc., drugie miejsce należy do TV4 (5,65 proc.), a czwarte - do TTV (2,39 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka również jest trzecia na tle czterech analizowanych stacji.
„Kto odmówi pannie młodej?” to polska wersja formatu „Marry me now”, który realizowany jest na licencji Armoza Formats. Producentem wykonawczym oryginalnej wersji projektu jest Starry Televizor.

Formuła programu polega na tym, że w każdym odcinku występuje panna młoda, która w ciągu trzech dni musi zorganizować swój ślub. Przygotowania rozpoczyna od niespodziewanych oświadczyn swojemu partnerowi.
Gospodynią nowego programu została psycholog Małgorzata Ohme, która z Siódemką współpracowała przy „Big Brotherze”. Aktualnie jest również jedną z gospodyń „Dzień dobry TVN”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/siodemka-jesien-2020-ramowka-brzydula-hotel-paradise-opinie,7170470576518785a ##











