Archiwum z dnia 2021.01.07
- 00:53 Twitter nie pozwala na interakcje z wystąpieniem Trumpa o zamieszkach w Waszyngtonie, Facebook i YouTube usunęły to wideo
- 01:09 Facebook i Twitter zawiesiły profile Donalda Trumpa, usunięto wpisy o zajściach na Kapitolu
- 03:17 Trzeci sezon „Jazda z Andrzejem Bachledą” w Polsat Play (wideo)
- 11:34 Posłowie PO zawiadamiają prokuraturę ws. „Sylwestra Marzeń” TVP, zarzucają Jackowi Kurskiemu przestępstwo
- 11:48 Rośnie liczba cyberataków na firmy prawnicze
- 15:52 Marcin Kuchno head of tech & consumer w Komunikacja+PR
- 15:56 Elizaveta Sherstova w Kamikaze
- 16:37 Arskom Sport Brokers obsługuje platformę Razem Dla Sportu
- 16:44 Bank Pekao z noworoczną promocją
- 16:46 Havas Media Group wygrał przetarg Tetra Pak w regionie EMEA
- 16:47 Canon po 10 latach kończy współpracę z agencją dfusion communication
- 17:33 Raper Arkadio z autorską audycją w katolickim Radiu Profeto
- 17:58 Maciej Sosnowski w better. gaming agency
- 18:27 Pakiet TVN International z dostępem do Player.pl dla Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii
- 18:33 Marcin Koszałka reprezentowany przez Gifted
- 19:42 Spółka Astro wycofała koncesję na nadawanie siedmiu kanałów
- 19:49 Monika Sroka, Ewelina Ibek i Katarzyna Meus w DevaGroup
- 21:00 Orkla Care wprowadza na rynek nowe żelki Bodymax Bodymisie
- 21:11 RMF FM liderem w Rzeszowie, Radio ZET i Antyradio na podium
- 21:11 TVP w prime timie powtarza „Pucz”. „W nawiązaniu do wydarzeń w Waszyngtonie”
- 21:12 Stanisław Pieczara dyrektorem sprzedaży w Ricoh Polska
- 21:16 Discovery+ pojawi się w Starzplay. Oferta dla wybranych krajów w regionie MENA
- 21:25 "Halo Radio mówi wszystko” hasłem nowej ramówki stacji, stałym komentatorem "Halo Komentarzy" Łukasz Lipiński
- 21:28 Jeremy Darroch odchodzi z funkcji szefa Sky. Na jego miejsce Dana Strong
- 21:29 Keith Poole nowym szefem New York Post Group
- 21:29 Richard Sharp nowym prezesem BBC. Zastąpi Davida Clementi
- 21:30 Natalia Rostkowska kierownikiem ds.komunikacji zewnętrznej w Kompanii Piwowarskiej
- 21:31 Steve Mollenkopf odchodzi z funkcji CEO Qualcomma, na jego miejsce Cristiano Amon
- 21:33 Barbara Kurdej-Szatan przy dźwiękach ASMR namawia do mycia włosów Head & Shoulders Supreme
- 21:34 Aleksandra Marciniak: z Havas Sports&Entertainment do Polskiej Ligi Esportowej
- 21:35 „Czas na przyjemność” - historia słodyczy Wedel w jubileuszowej kampanii (wideo)
- 21:38 Krzysztof Syrek dyrektorem marketingu Goldenline i HRlink, Adam Piwek odpowiada za komunikację
- 21:38 Branża social mediowa podsumowuje 2020 rok, prognozuje trendy na 2021
- 21:39 W nowych reklamach Lidl dziękuje swoim dostawcom za współpracę
- 21:39 Dziennikarz zwolniony z TVP3 Lublin za rozrzucanie śmieci na potrzeby relacji pracuje u marszałka z PiS
- 21:40 naTemat w ramach BIRD będzie opisywać tematy zgłoszone i współfinansowane przez czytelników
- 21:42 Netia reklamuje noworoczną promocję (wideo)
- 21:43 Nietypowa atrakcja na festiwalu filmowym w Goteborgu
- 21:44 Little Big Change chce uczcić "gówniany" 2020 rok
- 21:44 Amazon przejmuje Wondery
- 21:44 UOKiK nie pozwala Agorze kupić Eurozetu. "Powstałaby sytuacja zbliżona do duopolu"
- 21:45 TVP2 przenosi emisję „Anything Goes. Ale jazda!” na czwartkowe wieczory
- 21:45 5G w Plusie dostępne już dla 7 mln Polaków (lista miejscowości)
- 21:45 UKE skontrolował, jak kablówki obsługują osoby z niepełnosprawnościami
- 21:46 Mets z budżetem mediowym firmy Ravensburger
- 21:47 Google Play i App Store z rekordowymi wynikami rocznymi. Liderami TikTok, WhatsApp, PUBG Mobile i Among Us
- 21:48 Założycielka „Ratujmy Trójkę” Patrycja Macjon odeszła z Radia Nowy Świat
- 21:48 Premiera gry Outriders w kwietniu 2021 roku. W lutym wersja demo z kilkoma godzinami rozgrywki
- 21:50 Michał Gwiazdowski, Brainly: w 2020 roku zaskoczyła nas nowa grupa użytkowników - to rodzice
- 21:51 Zarobki w Polsce w dobie pandemii: w górę e-commerce i digital marketing, spadki w gastronomii, hotelarstwie i retailu
- 21:51 Po 30 latach zmieniają się właściciele „Wiadomości Wrzesińskich”. „Czytelnicy zgłupieli, dziennikarze nie są im potrzebni”
- 21:51 Ormiańska telewizja pokaże filmy z bielskiego Studia Filmów Rysunkowych
- 21:52 VMLY&R wygrała przetarg na obsługę reklamową Decathlonu
- 21:52 Priorytety prezydencji portugalskiej w Unii Europejskiej: Covid-19, budżet UE, kwestie socjalne
- 21:53 Kia z nowym logo i hasłem "Movement that inspires”
- 21:54 Wielki powrót Jodie Foster. Znalazła się na liście oscarowych przewidywań "Variety" (sylwetka)
- 21:55 „Teleexpress” liderem oglądalności w grudniu, „Fakty” wyprzedziły „Wiadomości”
- 21:56 TVP za trzy wozy transmisyjne dla ośrodków regionalnych zapłaci 29,3 mln zł
- 21:57 1,27 mln widzów „O mnie się nie martw 13”, TVP2 liderem
- 21:58 Wykop.pl ze wzrostem wpływów o 43 proc. i 913 tys. zł zysku
- 22:01 Z „Przekroju” odeszła dyrektor marketingu Monika Sękowska, Tomasz Wodzyński prezesem fundacji
- 22:02 Michał Winnicki: zawsze jest miejsce na nowy kanał telewizyjny w każdej kategorii
- 22:11 Przełomowy rok w marketingu politycznym
- 22:22 „Super Express” podał numer telefonu do teatru Jandy, pracownicy spotkali się z hejtem. "To nie nasza wina"
- 22:33 Facebook przed Grupą WP, Allegro i RASP. Mocno w górę Gazeta.pl i Eurozet (Mediapanel z grudnia)
- 22:50 Radio 357 w dniu premiery miało 273 tys. użytkowników streamu. Potężny wzrost patronów i wpłat
- 22:55 W 2020 roku wzrósł czas oglądania telewizji o 5 minut. Wydatki reklamowe spadły o 3 proc.