Kia z nowym logo i hasłem "Movement that inspires”

Koncern motoryzacyjny Kia wprowadza nowe logo i hasło marki "Movement that inspires”, które mają być początkiem "śmiałej transformacji".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kia z nowym logo i hasłem "Movement that inspires”

Kia zaprezentowała nowe logo oraz slogan marki, które mają symbolizować "śmiałą transformację" oraz nowe cele. Producent podkreśla, że nowe logo wyraża ambicję marki Kia, która w przyszłości zamierza być liderem branży mobilności, co wpłynie na zmianę niemal wszystkich aspektów jej działalności.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nissan-nowe-logo-foto-wideo-opinie ##

Logo ma być też symbolem nowej wizji marki Kia oraz wartości, które chce oferować klientom poprzez przyszłe produkty i usługi oraz umożliwić im doświadczanie nowych wrażeń. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią nowe logo przypomina odręczny podpis. Rytmiczna i ciągła linia logo ma świadczyć o tym, że Kia chce inspirować, natomiast jego symetria - o pewności marki w dążeniu do tego celu. Wznoszące linie w logo mają wyrażać z kolei coraz większe ambicje marki oraz to, co oferuje klientom.

grafika

- Nowe logo Kia odzwierciedla dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji – powiedział Ho Sung Song, prezes i dyrektor generalny Kia. - Branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które Kia zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. Nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży - dodał.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/toyota-motor-europe-nowy-logotyp-nowa-czcionka-typografia-opinie,7170504037329025a ##

grafika

Nowy cel marki oraz strategia

Oprócz nowego logo, Kia zaprezentowała również nowy brand slogan „Movement that inspires”. Szczegóły dotyczące nowej strategii, jak cel i filozofia marki, a także jej zastosowanie w przyszłych produktach zostaną przedstawione podczas światowego wydarzenia transmitowanego online pt. „New Kia Brand Showcase” 15 stycznia br.

Wprowadzenie nowego logo wynika z długoterminowej strategii biznesowej „Plan S” (gdzie „S” jest skrótem od słowa Shift, oznaczającego zmianę w wolnym tłumaczeniu),  zaprezentowanej w 2020 roku. Wynika z niej, między innymi, że Kia ma ambicję być jednym z liderów branży motoryzacyjnej na świecie. Aby to osiągnąć, marka koncentruje się na popularyzacji samochodów elektrycznych oraz na wprowadzeniu szerokiej gamy usług związanych z mobilnością. Kia zamierza dostosować swoje pojazdy i usługi do potrzeb nawet małych grup klientów, a także do specyfiki poszczególnych regionów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/teczowe-logo-bmw-ostra-krytyka-nie-zaszkodzi-to-marce-kontrowersje-wywoluja-wiekszy-zasieg,7170512663173249a ##

Nie tylko Kia

Kia to kolejna marka samochodowa, która zdecydowała się w ostatnim czasie na zmianę w obszarze brand identity. W marcu  2020 roku nowe logo zaprezentował niemiecki koncern BMW.

W 2019 roku, w związku ze strategią firmy zakładającą rozwój w zakresie elektromobilności i cyfryzacji, identyfikację wizualną odświeżył Volkswagen.

Niedawno nowe logo zaprezentował japoński Nissan oraz Rolls-Royce i Opel.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska