Archiwum z dnia 2021.03.04
- 01:45 Daniel Obajtek chce od „Gazety Wyborczej” przeprosin i usunięcia tekstów o jego „taśmach”
- 01:47 Dziennikarz Tomasz Zimoch odchodzi z klubu Koalicji Obywatelskiej
- 01:49 Touch.PR i StrategyWise członkami ZFPR
- 08:17 ALUPROF Mecenasem pierwszej edycji konkursu POiD Building Awards 2021
- 08:21 KRISPOL z promocją #LASTMINUTE i 20 proc. rabatem na okna
- 10:08 Wyjątkowy Dzień Kobiet w VIVO! Piła
- 10:41 Dzień Kobiet inaczej – czas na przygodę!
- 11:01 „Nowy świt - kobiety kobietom” na Dzień Kobiet w Radiu Nowy Świat. Gościem stacji będzie Olga Tokarczuk
- 11:20 Wielka Brytania szykuje kampanię społeczną na temat szkodliwości kokainy
- 11:55 Coccodrillo przedłuża akcję „Ubierz marzenia”. Zebrano już ponad 1000 kg ubrań
- 12:44 Piotr Grządkowski przeszedł z Radio Akademii do Radia Wawa
- 13:09 Przyszłość tradycyjnego modelu żywienia – edukacja konsumentów poprzez systemy etykietowania żywności
- 13:46 Cash flow bez tajemnic – jak skutecznie dbać o przepływy pieniężne w firmie?
- 15:11 Magdalena Dymek i Aneta Gałka z awansami w Triple PR
- 15:37 Bezalkoholowy Lech w nowym smaku Arbuz i Mięta
- 15:57 Desperados w nowym wydaniu Strawberry Margarita
- 17:08 Agnieszka Wiśniewska brand managerem w Grupie Tense
- 17:11 O rozwoju osobistym, nieruchomościach i teatrze opowiada Rafał Kus – nowy Dyrektor ds. Rozwoju Decoroom
- 17:43 Nie tylko nieruchomości...w co opłaca się inwestować Polakom?
- 18:54 RTL Group przejmuje kontrolę nad Super RTL
- 19:13 H2O realizuje spoty reklamowe w 3D dla Intermag
- 20:37 Awans Aleksandry Franas w Walk PR
- 20:57 Marek Furjan poprowadzi program o tenisie w Kanale Sportowym
- 20:58 Rekord FM liderem słuchalności. Duży wzrost udziału Radia Radom
- 21:02 Nazwa.pl wyda 12 mln złotych na innowacje. Cloud Backup, Cloud Hosting i CDN
- 21:22 Audycja Piotra Jaśkowiaka o Kosmosie w ofercie podcastowej Tok FM
- 21:26 Katarzyna Mauer client partnerem w FormUp
- 21:35 Gideon Lichfield nowym szefem magazynu „Wired”, odchodzi Nicholas Thompson
- 21:37 Ralph Lauren wprowadza usługę wynajmu swoich produktów
- 21:37 Anita Ryng dyrektorem komunikacji IKEA Retail w Polsce
- 21:38 Spotify przegoni Apple w segmencie podcastów. 28,2 mln amerykańskich słuchaczy w 2021 roku
- 21:38 Sony rezygnuje ze sprzedaży i wypożyczania filmów. Nie wytrzymuje konkurencji z Netfliksem i Disney+
- 21:38 Tomson i Baron w nowej kampanii Blika zachęcają by "żyć bardziej"
- 21:39 „Make TikToks Contest”: Członkowie jury radzą jak zdobyć nagrodę o wartości 60 000 złotych
- 21:39 "Moc bałtyckiego wiatru w Twoim domu" w kampanii PGE
- 21:40 Nieostrożna staruszka zaraża się koronwirusem w rządowym spocie „#MaskujSię” (wideo)
- 21:41 Hubert Urbański w kampanii WWF "Godzina dla Ziemi"
- 21:43 Właściciel „Wprost” i „Do Rzeczy” chce skupić 500 tys. akcji za 1,25 mln zł
- 21:43 Rzecznik praw dziecka interweniuje u ministra kultury w sprawie reklam w programach dla dzieci
- 21:44 Agnieszka Wójcik odeszła z zarządu Merlin Group
- 21:44 Tomasz Kucharczyk dyrektorem marketingu w M8 Production House
- 21:45 Paweł Wochowski dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia
- 21:45 K2 Holding ze wzrostem wpływów o 8 proc. i 15 mln zł zysku EBITDA, chce wypłacić 2,3 mln zł dywidendy
- 21:46 Serial "Tatuśkowie" pojawi się w Super Polsacie. Już ruszyły zdjęcia do drugiej serii
- 21:46 Netflix zapowiada film „Thunder Force” o superbohaterach
- 21:46 Polsat z największymi wpływami reklamowymi. TVP1 wyprzedziła TVP2, duży wzrost TVN7 (raport)
- 21:46 „Mam plan na szczęście” w kampanii Providenta (wideo)
- 21:47 Katarzyna Miodyńska dyrektorką marketingu Miraculum
- 21:47 Wpływy Allegro 61 proc. w górę. 13 mln kupujących, koszty dostaw potroiły się
- 21:47 Superbet sponsorem piłkarzy GKS Tychy
- 21:48 Dariusz Michalczewski po 11 latach wygrywa z FoodCare spór o markę Tiger
- 21:48 Coca-Cola wybrała 24/7Communication do obsługi korporacyjnej
- 21:48 PKP Intercity planuje w połowie tego roku ogłosić przetarg na piętrowe pociągi
- 21:49 Drugi sezon „Nieobecnych” na Playerze ma pojawić się w 2022 roku
- 21:49 Paweł Modzelewski na czele Socialyse w Havas
- 21:49 Rasizm w książce "W pustyni i w puszczy"? „Dzieło wychowało pokolenia Polaków”
- 21:50 Allegro postawi 1,5 tys. własnych automatów paczkowych, wybrało dostawcę
- 21:51 TVP ekspresowo szuka dostawcy danych z pomiaru internetu
- 21:51 Asterix dostaje na Netfliksie serial animowany
- 21:52 Jak zostać astronautą? Zarobki ponad 8 tys. euro
- 21:53 Google nie wprowadzi identyfikatorów użytkowników w Chrome. Zamiast nich dane o grupach internautów
- 21:53 Badania potwierdzają dużą skuteczność szczepionki Novavax. W jej uzyskaniu pomogły komórki owadów
- 21:55 938 tys. widzów serialu „Chyłka - Rewizja” w TVN
- 21:55 Prototypowa rakieta Starship eksplodowała po lądowaniu w Teksasie
- 21:56 Reklama radiowa zmalała o 12 proc. Tylko Jedynka w górę, Trójka z największym spadkiem (TOP10)
- 21:57 Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół
- 21:58 „Kuba Wojewódzki” stracił 140 tys. widzów, show TVN nadal liderem w 16-49
- 21:58 Długi Polaków w 2020 r. przekroczyły 81 mld zł. Najwięcej niesolidnych dłużników jest na Śląsku
- 21:59 Nowy serial komediowy „Mamy to” od 23 marca w Player.pl
- 22:00 Pikieta przed redakcją „Dziennika Wschodniego” w obronie pracowników. Startuje zbiórka na wykupienie tytułu
- 22:05 Ponad 11 mln użytkowników zobaczyło deepfake z Tomem Cruisem. "Ta technologia rozwija się w szalonym tempie"
- 22:29 Dawid Wildstein stracił stanowisko wicedyrektora biura programowego TVP
- 22:40 Jacek Kurski: rekompensata na media publiczne to jest obowiązek państwa
- 22:50 Pensje w polskiej reklamie wzrosły o 4 proc., kobiety zarabiają 19 proc. mniej od mężczyzn (lista stawek)
- 22:55 Abstra z pierwszym zyskiem i bez rady nadzorczej, nowe udziały dla firmy Wandzlów