Przetarg dotyczy dostarczania danych z ciągłego pomiaru korzystania z internetu realizowanego na panelu liczącym co najmniej 8 tysięcy panelistów reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne cechy internautów tj.-osób w wieku 7-75 lat posiadających dostęp do internetu na terenie całego kraju.
Wybrana w nim firma zajmie się też dodatkowo dostarczaniem danych z pomiaru telewizji, tj. korzystania z kanałów telewizyjnych realizowanego na panelu liczącym co najmniej 2 500 panelistów reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne cechy osób w wieku 7 –75 lat na terenie całego kraju, niezależnie od faktu posiadania lub nie, odbiornika telewizyjnego.
O wyborze zwycięzcy zdecyduje tylko i wyłącznie cena. Wybrana firma będzie pracować dla TVP przez rok od momentu zawarcia umowy.

Przetarg prowadzony jest w ekspresowym tempie. Ogłoszono go 2 marca br., a termin składania ofert mija 10 marca.











