Archiwum z dnia 2021.04.13
- 02:44 CMWP: wstrzymanie przejęcia Polska Press przez Orlen szkodliwe dla ładu medialnego
- 08:34 Biurowiec Wave na systemach Yawal z certyfikatem LEED Core&Shell
- 08:43 Aranżacje z kuchenną wyspą
- 12:24 Aktywny Start z Getin Bankiem
- 12:38 Wykorzystanie Ekologicznych Biopaliw w Polsce
- 12:41 Wounded Stork Origami
- 13:19 Bartłomiej Dudzik marketing managerem w Brand Active
- 13:33 Aegon uruchamia usługę mojeID
- 13:34 Jak wyglądają dane odnośnie wymiany stolarki w programie „Czyste Powietrze”?
- 14:07 Katarzyna Katana w zespole LVL UP Media
- 15:11 Jeszcze więcej eksperckiej wiedzy za darmo. GetHero startuje z kolejną edycją bezpłatnych webinarów
- 16:56 Kampania! Wybitna Oranżada Hellena Zero Cukru wśród wybitnych osiągnięć Polaków
- 17:25 Sylwia Toczyłowska account managerem w Walk Creative
- 18:14 Mniej znaczy więcej – dom dla rodziny z dziećmi
- 18:58 Agencje należące do Group One z kampanią Hochland na Ukrainie
- 19:20 Papaya Films rozpoczyna współpracę z Martinem Aamundem
- 19:52 StillLike zajmie się obsługą akcji "Profesjonalni kierowcy"
- 20:45 „Smoleńsk” najgorszym filmem świata na IMDB, przesądziła zachęta tygodnika „Nie”
- 20:49 Agnieszka Radwańska ambasadorką wody Jurajska
- 22:01 Constance Jablonski w kampanii Lasocki wiosna-lato 2021
- 22:11 Autentyczni użytkownicy PPK w reklamach Pracowniczych Planów Kapitałowych (wideo)
- 22:29 Piwo Namysłów promuje się jako marka otwarta
- 22:34 Nowe piwo Kompanii Piwowarskiej Hardmade z szeroką kampanią promocyjną (wideo)
- 22:35 Legimi z 3,7 mln zł od NCBiR na technologie rekomendacyjne, 14 kwietnia zadebiutuje na NewConnect
- 22:36 6 mln dolarów finansowania dla Sundose. Środki na rozwój i europejską ekspansję
- 22:37 Anna Solarek odpowiada za komunikację Polpharma Biologics
- 22:39 Hill+Knowlton Strategies pracuje dla Westinghouse Electric Company
- 22:41 Google zlikwiduje mobilną aplikację Shopping. Pozostaje tylko strona internetowa
- 22:41 Chóralny "czarny sen" Maleńczuka w reklamie Warki Radler
- 22:41 Cyberataki z Rosji i Chin na edukacyjne platformy do zdalnego nauczania we Francji
- 22:42 Ida Nowakowska z serią podcastów w Polskim Radiu Dzieciom. Tematem macierzyństwo
- 22:42 Coca-Cola tworzy w Europie nową jednostkę biznesową
- 22:43 Orange Polska sprzedaje połowę sieci światłowodowej za 1,37 mld zł, nowa spółka wyda 3 mld zł na inwestycje
- 22:43 Robert Lewandowski pierwszym piłkarzem na świecie z własną talią kart Uno
- 22:43 Twitter otwiera swoje pierwsze afrykańskie biuro
- 22:44 More Bananas pracuje dla Mobile Vikings
- 22:44 Zmarł "Kazio z Descha", uczestnik programu "Złomowisko PL"
- 22:45 250 tysięcy złotych za papierek po lodach Ekipy Friza
- 22:45 Cyfrowy Polsat pokaże galę KSW 60, transmisja także w Ipli
- 22:45 Za 19,7 mld dolarów Microsoft przejmuje Nuance Communications. Inwestuje w nowoczesne usługi medyczne
- 22:45 Rozpoczęło się znakowanie Szlaku Wielkich Jezior Mazurskich
- 22:45 W kwietniu Romance TV pokaże nowy sezon „Górskiego lekarza”
- 22:46 Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group
- 22:46 Koniec zdjęć do odcinka specjalnego "Przyjaciół"
- 22:46 Aleric reklamowany w nowych opakowaniach (wideo)
- 22:47 Rząd Japonii zatwierdził plan uwolnienia do morza radioaktywnej wody z Fukushimy
- 22:47 Nowy Jork otwiera ośrodek szczepień dla pracowników filmu, teatru i telewizji
- 22:48 Hubert Świtalski odpowiada za rozwój Meetrics w Europie Środkowo-Wschodniej
- 22:48 Coca-Cola ujednolica opakowania wszystkich swoich napojów
- 22:48 Zmarła Ewa Kluczkowska
- 22:49 TVP1 liderem, Polsat wyprzedził TVN w 16-49. „M jak miłość”, „Fakty” i „Stulecie Winnych” hitami tygodnia
- 22:49 Huawei stawia na technologie samochodowe
- 22:51 UKE ogłosił konkurs na operatorów siedmiu multipleksów lokalnych radia cyfrowego DAB+
- 22:51 Kancelaria premiera szuka agencji reklamowej
- 22:51 Grupa Wyborcza hasłem "People first. Not cookies" promuje swoją ofertę reklamową
- 22:52 Marcin Dyczak nie jest już dyrektorem marketingu Allegro, jego obowiązki przejął Adam Szałamacha
- 22:52 688 tys. widzów El Clásico w Eleven Sports 1 i Canal+
- 22:53 Grupa Lotos wybiera agencje BTL do dwuletniej współpracy
- 22:53 „Bild” uruchomi stację telewizyjną. „Damy głos zwykłym ludziom”
- 22:53 Program „Love Island. Wyspa miłości” zyskał 132 tys. widzów, Polsat wyraźnym liderem w 16-49
- 22:54 Wpłaty na Radio Maryja teraz możliwe także online. „Liczne prośby”
- 22:56 1,25 mln widzów „Dance Dance Dance 3”, TVP2 wiceliderem
- 22:58 Prokuratura wiąże uwolnienie Sławomira Nowaka z wywiadem Donalda Tuska w TVN24. „Absurd, Tusk tutaj nie rządzi”
- 22:59 Sąd wstrzymuje przejęcie Polska Press przez Orlen. Apel do Doroty Kani ws. członkostwa w zarządzie
- 23:05 1,75 mln widzów „To był rok! 3”. TVP1 liderem rynku
- 23:07 Szef CD Projektu: „Cyberpunk 2077” nie trafi na półkę. Będziemy go sprzedawać przez lata
- 23:08 1,66 mln widzów dokumentu podkomisji smoleńskiej w TVP1
- 23:09 Kuba Wojewódzki chwali się jazdą 250 km/h, sprawę bada policja. "Prowokacja spójna z jego wizerunkiem"
- 23:22 R4S to agencja lobbingowa, ale kontrowersje wokół niej szkodzą branży PR (opinie)
- 23:50 UOKiK nie dostał wniosku ws. wspólnej platformy VoD TVN i Cyfrowego Polsatu
- 23:50 UOKiK krytykuje wstrzymanie zgody na kupno Polska Press przez Orlen. „Sąd nie odnosił się do merytorycznych zagadnień”