Archiwum z dnia 2021.04.20
- 09:54 Piękne, ciepłe i przeciwwłamaniowe drzwi wejściowe. Wiosenna promocja w firmie Hörmann
- 10:03 Pękła rura! I co teraz?
- 10:11 Jakie trendy kształtują rozwój polskiej stolarki otworowej wg. firmy Glassolutions
- 10:28 Neutralność klimatyczna to nasz cel - strategia działania Aluprof
- 10:42 Biżuteria łazienkowa
- 12:48 Słodko, pysznie, apetycznie i bez glutenu z Appetitą
- 15:12 Wiosenne nowości od JUCO – nowe narzędzia FIBERGLASS
- 15:58 Światowy. Unikatowy. Limitowany. Classic Limited Edition 2021
- 16:36 TVN Media i Edipresse Polska przedłużyły współpracę reklamową
- 17:35 Korelacja: zrozumiesz sztukę, bo pracujesz w korporacji
- 17:42 Dorota Szelągowska i MAGNAT łączą siły w 2. edycji programu „Totalne Remonty Szelągowskiej”
- 18:10 Kanał Sportowy pokaże mecze Ekstraligi Rugby
- 18:33 Brexit to zagrożenie dla małych i szansa dla dużych
- 18:50 Kolejna edycja konkursu dla dziennikarzy edukacyjnych. 10 tys. zł nagrody
- 19:26 GOFIN wspiera UNICEF w pomocy dzieciom na całym świecie
- 19:27 "Historie rodzinne" w kampanii nowej metody płatności Przelewy24 i Santander Consumer Banku
- 20:44 Grayling: firmy baczniej przyjrzą się własnemu wpływowi na środowisko i społeczeństwo
- 22:18 TVP odwołała emisję „Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego
- 22:25 Hisense stawia na Cohn & Wolfe
- 22:30 Biotifem Max z biotyną reklamowany w telewizji
- 22:38 Bezalkoholowy Desperados z telewizyjną kampanią reklamową
- 22:39 Atlas pokazuje prawdę o pracy na budowach (wideo)
- 22:40 Clubhouse z zastrzykiem pieniędzy od inwestorów. Wartość firmy rośnie do 4 mld dolarów
- 22:40 IKEA stawia na pokrowce na sofy z recyklingu
- 22:40 Gigantyczny kod QR na niebie użyty w promocji gry
- 22:40 Drugi sezon serialu „Szadź” od 11 maja w Player.pl
- 22:41 Niemiecka turystyka szczepionkowa w Moskwie. "Kreml nie mógł sobie życzyć lepszej reklamy "
- 22:42 Agnieszka Czajka zamiast Przemysława Vonau general managerem otoMoto.pl
- 22:42 Dworczyk o nowym kalendarzu szczepień: do 10 maja Polacy powyżej 18. roku życia będą mieli e-skierowanie
- 22:43 CBOS: PiS - 32 proc.; Polska 2050 Szymona Hołowni - 16 proc.; KO: 14 proc.
- 22:43 Boys band BTS będzie firmował nowy zestaw w McDonald’s. Kawałki kurczaka i nowe sosy
- 22:43 ZUS: od 4 maja zmiany w tarczy antykryzysowej
- 22:44 Heineken w nowej kampanii "We'll meet again" celebruje ludzką kreatywność w czasie lockdownu (wideo)
- 22:44 IKE i ZUS nie gwarantują, że emerytury Polaków będą godziwe
- 22:45 Apple: Brak ładowarek w komplecie z iPhone’ami to ratowanie środowiska. Redukcja surowców i mniejszy ślad węglowy
- 22:45 „Fakty po Mitach” droższe o złotówkę, nakład spadł o ponad 12 tys. egz.
- 22:45 Aero2 z nowymi pakietami internetowymi. Od 3 do 70 GB w cenie 5 – 50 zł miesięcznie
- 22:46 Najtańsze jedzenie zdrożało o 9 proc. w ciągu roku. Najniższe ceny ma Auchan
- 22:46 Rośnie widoczność reklam w polskim internecie
- 22:46 Apple przywraca komunikator Parler
- 22:48 TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. „M jak miłość”, „Stulecie Winnych” i „Fakty” hitami tygodnia
- 22:48 Bloger prawomocnie uniewinniony po 12 latach z zarzutu zniesławienia burmistrz Mosiny
- 22:48 Łódź chce wydawać gazetę dla seniorów
- 22:48 „Shang-Chi i legenda dziesięciu pierścieni” - nowy film Marvela z pierwszym zwiastunem (wideo)
- 22:49 Bójka w Kaufland. Kobieta dostała w twarz za zwrócenie uwagi na brak maseczki?
- 22:49 Inwestycje w 5G mają przynieść Polsce 4,2 mld w dekadę
- 22:49 Rekordowa liczba lekarzy chce wyjechać z Polski za granicę
- 22:49 "Annette" Leosa Caraxa zainauguruje 74. festiwal w Cannes
- 22:50 Dentsu uruchamia nowe centrum usług contentowych, na czele Radim Kamenik
- 22:50 xCloud startuje jako beta w przeglądarkach. Polska na liście testów
- 22:50 Michał Żakowski po dwóch dekadach odchodzi z Polskiego Radia. „Nowe, ciekawe wyzwanie”
- 22:51 Intersport powołuje Radę Dyrektorów. Na czele marketingu Agata Prorok
- 22:51 Wydłużono pasmo muzyczne w Jedynce
- 22:52 Ruszył przetarg na serwis www w związku z udziałem Polski w Expo 2020 Dubai
- 22:52 Kancelaria premiera szuka agencji do kampanii portalu dane.gov.pl
- 22:53 Tyskie przekonuje czytelników "Newsweeka" i "Sieci", że coś ich łączy
- 22:54 Pudelek z mniejszą przewagą nad Plotkiem, mocno w górę sekcje o2.pl i Radiozet.pl
- 22:56 701 tys. widzów nowego programu „Kabaret. Super show Dwójki”
- 23:00 Tomasz Gorazdowski i Juliusz Szalek uruchomili podcast "Wrzuć na luz"
- 23:01 Rada Etyki Mediów: relacja „Wiadomości” o sutenerach wspartych przez PFR wbrew zasadom etycznym
- 23:04 Zakupy spożywcze z dostawą w kwadrans. Jokr wchodzi do Polski
- 23:05 1,68 mln widzów dokumentu „Stan zagrożenia” w TVP1
- 23:07 Nowy serial Polsatu „Piękni i bezrobotni” oglądało 890 tys. widzów
- 23:10 „The Voice Kids 4” straciło widzów, ale TVP2 nadal była liderem
- 23:11 Hanna Baka dyrektorką programową kanałów z Grupy MWE Networks
- 23:33 Rośnie liczba ataków hakerskich. Uwaga na podejrzane SMS-y
- 23:58 Mecze Superligi mogą pojawić się na Facebooku. Najbogatsze kluby nie chcą dzielić się z UEFA (opinie)