Ruszył przetarg na serwis www w związku z udziałem Polski w Expo 2020 Dubai

Polska Agencja Inwestycji i Handlu ogłosiła przetarg na stworzenie koncepcji oraz wdrożenie serwisu internetowego poświęconego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai, która ma stanowić cyfrową wizytówkę Polski – podstawę uniwersalnej opowieści o naszym kraju zagranicą.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszył przetarg na serwis www w związku z udziałem Polski w Expo 2020 Dubai
Dubaj

Serwis powinien wykorzystywać zasady budowania przekazu w oparciu o konwencję storytellingu, płynnie integrując i wzmacniając przekaz prezentowany w Pawilonie Polski, oparty na haśle: „Poland. Creativity inspired by nature”.

Zadaniem wybranej firmy jest kompleksowa realizacja serwisu - od stworzenia autorskiej koncepcji, inspirowanej ścieżką zwiedzania w Pawilonie Polski, aż po wdrożenie i utrzymanie przez 12 miesięcy.

Wraz z ofertą należy przygotować koncepcję realizacji zamówienia (max 15 slajdów/15 stron A4) obejmującą opis procesu wypracowania założeń kreatywnych strony oraz prac nad architekturą informacji (określenie metodyki prac), a także interpretację identyfikacji stylistyki wizualnej Poland at Expo 2020 na potrzeby serwisu www (np. w formie tablicy inspiracji typu moodboard).

Oferty w postępowaniu będą oceniane w oparciu o kryteria, obejmujące prezentację doświadczenia i portfolio zespołu (30 proc.), jakość koncepcji realizacji zamówienia (30 proc.) oraz cenę (40 proc.). Przetarg ma charakter otwarty, a dla trzech najwyżej ocenionych firm przewidziano zwrot kosztów udziału w postępowaniu w wysokości 3000 zł netto.

- Nasz cel to stworzenie nowej, cyfrowej wizytówki Polski w kontekœcie prezentacji naszego kraju na Wystawie Światowej Expo 2020. Liczymy na kreatywną interpretację naszych dotychczasowych twórczych założeń, których manifestacją jest Pawilon Polski, budowany właśnie w Dubaju. Witryna będzie skierowana głównie do odbiorców zagranicznych, dlatego Expo 2020 Dubai traktujemy jako platformę dla szerszej prezentacji uniwersalnych treści pokazujących sukcesy Polski w obszarach gospodarki, nauki, turystyki, kultury. To ciekawa okazja dla firm z obszaru web development, by współtworzyć narrację i przekaz o Polsce w kontekście największego wydarzenia promocyjno-gospodarczego na świecie – mówi Anna Drozd, koordynator działań komunikacyjnych w zespole Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Expo 2020  w Dubaju będzie pierwszą Wystawą Światową zorganizowaną w kraju arabskim i według zapowiedzi organizatorów aspiruje do tego, by stać się największym show w historii. Zgodnie z decyzją Biura Wystaw Światowych, ze względu na pandemię COVID-19, Expo 2020 w Dubaju zostało przełożone o rok i odbędzie się między 1 października 2021 roku a 30 marca 2022 roku pod hasłem ""Connecting Minds, Creating the Future – łączymy umysły, tworzymy przyszłość".

Za udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju odpowiedzialna jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Instytucją nadzorującą projekt jest Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"