Archiwum z dnia 2021.04.27
- 02:46 Dokumentalna seria „Windsor. Największa miłość Elżbiety II” w majowy weekend w TVP Kobieta
- 02:48 Agora skarży się unijnej komisarz na UOKiK ws. kupna Eurozetu
- 09:26 Modne zlewozmywaki
- 09:40 Związek POiD reaguje w sprawie zakłóceń dostaw surowca drewnopochodnego
- 12:26 Zakupy w sklepach IKEA nowym benefitem pracowniczym - MyBenefit i IKEA nawiązały współpracę
- 13:22 Fabryka Broni wyróżniona za wsparcie rozwoju pracowników i benefity pozapłacowe
- 14:09 Nowy program „Piękne i samotne” w TVP Kobieta. „Zdejmujemy z kobiet to co sztuczne, zmywamy im makijaż i wysyłamy na randkę”
- 14:46 Ciszej w domu z akustycznym styropianem
- 14:52 Mieszkanie szyte na miarę: czy warto zlecać wykończenie inwestycji biurom projektowym?
- 15:19 Agata Potarzycka-Szczerba consulting director w Komunikacja+PR
- 15:36 Rekuperacja – korzyści dla domowników
- 16:15 Rusza II edycja kampanii „Jedz Owoce i Warzywa – w nich największa moc się skrywa”
- 16:16 Wirtualna rzeczywistość wkracza do działów HR
- 16:21 Brita "Filtruje Dla Bałtyku"
- 16:48 Koncerty i występy muzyków jazzowych w ofercie radiowej Dwójki
- 16:49 Żabka kontynuuje współpracę z Volkswagen Samochody Dostawcze
- 17:26 Narty szorują po dnie i domagają się pomocy od państwa
- 17:29 Już jutro drugie spotkanie z cyklu webinariów o programie „Czyste Powietrze”
- 17:59 Świeża Bazylia PR pracuje dla prezesa Instytutu Przywództwa
- 19:36 Kielecki urzędnik o wypowiedzi dla TVP3 Kielce: to symboliczny sprzeciw wobec nierzetelności
- 20:22 Orbit chce pomóc odzyskać błysk w nowej kampanii (wideo)
- 21:57 Jack Bowden, Mariana Cobra i Andrea Marini z reprezentacją Papaya Films
- 21:57 RMF FM liderem słuchalności w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021. Duży spadek Trójki i Eski
- 22:00 Polmak reklamuje makarony Tak, jak lubię! (wdeo)
- 22:11 Agnieszka Radwańska zachęca do picia wody Jurajska (wideo)
- 22:17 Samsung hasłem „Dla wygody” promuje urządzenia AGD
- 22:19 Tigers wygrała przetarg Oriflame
- 22:31 Tadeusz Puchała nowym dyrektorem ds. sprzedaży DHL Parcel
- 22:37 67 proc. osób w grupie wiekowej 50+ korzysta z płatnej telewizji, a co czwarty badany - z serwisów wideo
- 22:38 Clubhouse ma umowę z NFL. Ekskluzywne treści z ligi futbolowej dla użytkowników platformy
- 22:40 Zygmunt Solorz znów chce skupić akcje Elektrimu, daje 239 mln zł
- 22:41 Rusza plebiscyt "Przeglądu Sportowego" na Sportowca Stulecia
- 22:42 UOKiK: 60 mln zł kary dla Biedronki za błędne informacje o kraju pochodzenia warzyw i owoców. Sieć protestuje
- 22:43 „Sprawdzam” Krzysztofa Skórzyńskiego częściowo na TVN24 GO
- 22:43 Unilever chce wprowadzić dezodorant Degree z myślą o niepełnosprawnych
- 22:43 Dyrektor produkcji oryginalnych i koprodukcji Anna Różalska pożegnała się z Canal+
- 22:44 Marki FMCG zwiększą wydatki na reklamę internetową o 7 proc.
- 22:44 Pepco chce wejść na warszawską giełdę. Sprzeda akcje za 4,5 mld euro?
- 22:45 Filmy Metro Goldwyn Mayer w ofercie Premier Canal+
- 22:45 Maja Fetraś na czele działu performance K2 Precise
- 22:45 Cezary Kozieł wzmacnia zespół sprzedażowy Twittera w Httpool Polska
- 22:45 Nowy Jork rusza w czerwcu z największą w historii kampanią, budżet to 30 mln dolarów
- 22:45 Kluby Zdrofit będą działały jako placówki medyczne
- 22:45 Zmarł Norbert Skalski, montażysta w TVN24
- 22:45 Bobry przegryzły kabel światłowodowy, odcięły dostęp do internetu
- 22:45 Od 2022 roku bez wolnej od gry niedzieli w trakcie turnieju Wimbledon
- 22:46 Serial „Rick i Morty” w HBO, nowy sezon od 21 czerwca
- 22:46 Instytut Książki wybiera agencję do kampanii promującej czytelnictwo
- 22:47 „TikTok dla dzieci” zdobywa 4 mln dolarów finansowania. Wśród inwestorów Serena Williams i Jimmy Kimmel
- 22:47 Oscary dla "Nomadland" to symboliczne nagrodzenie nadziei. "Największym przegranym jest Netflix"
- 22:47 Czwórka szykuje nowy program „Sędzia na wezwanie”. Producentem Rochstar
- 22:47 Zmarł Leszek Miłoszewski, dziennikarz i działacz kultury
- 22:47 Wyrok TSUE uderzy w wiarygodność banków. "Dwa kluczowe tygodnie dla frankowiczów"
- 22:47 Wartość sprzedaży energetyków w małych sklepach w 2020 r. wzrosła o 5 proc.
- 22:48 TVP1 liderem w 4+, w 16-49 na czele TVN. „M jak miłość”, „Stulecie Winnych” i „Fakty” hitami
- 22:48 Wakacje.pl z nowym logo i hasłem „Urlop zaczyna się tutaj”
- 22:48 Muzyczna randka z rodzicami promuje WieśMaca w McDonald’s (wideo)
- 22:48 Dziennikarze holenderskiej stacji TV obawiają się o niezależność po zwolnieniu swojej szefowej
- 22:48 Hisense oficjalnym sponsorem Mundialu 2022 w Katarze
- 22:49 Majowe nowości Netflix: "Armia Umarłych", nowe sezony "The Kominsky Method", "Miłość, śmierć i roboty"
- 22:49 Łukasz Pytlewski na czele Data&Tech w GroupM
- 22:50 Kino Polska TV ponownie stara się o koncesję dla kanału Kino Polska Muzyka, wniosek do KRRiT wpłynął po terminie
- 22:51 Andrzej Bober pisze dla tygodnika "Angora"
- 22:52 Facebook kończy z usługą Facebook Analytics. Pozostawia Business Suite i Menedżera reklam
- 22:53 Polsat Play liderem kanałów lifestylowych w I kwartale, Polsat Rodzina z największym wzrostem
- 22:53 Internauci w Europie nie zapłacą więcej niż 4 euro miesięcznie za treści online. Wolą darmowy model z reklamami
- 22:53 Mars ma niezbędne składniki, aby istniało na nim życie
- 22:54 "Zrób coś z tym dzieckiem" w TVN Style. Prowadzącą Ewa Narkiewicz-Nejno
- 22:55 Remarkable Ones zajmie się obsługą PR i obsługą mediową PARP
- 22:55 Michał Gąsiorowski i Krystian Hanke udziałowcami Radia 357
- 22:58 Polskie Radio prezentuje wiosenne ramówki. Kamińska: starannie opracowana oferta
- 23:00 Właściciel „Wprost” i „Do Rzeczy” przy spadku przychodów o 34 proc. miał 5,1 mln zł zysku
- 23:09 Eurowizję skomentuje w TVP Szabłowska lub Sierocki, Artur Orzech uruchomił kanał na YouTubie
- 23:22 "Sexify" pokazuje, jak wygląda świat młodych ludzi
- 23:37 Nowotwory NET: wyjątkowo trudne w diagnozowaniu, bardzo skutecznie leczone
- 23:39 Bartek Godusławski odchodzi z Business Insider Polska, wraca do "Dziennika Gazety Prawnej"
- 23:40 Walka klientów o lody Ekipy. "Zadziałała reguła niedostępności"
- 23:50 Polskie centra Amazona: wpływy 64 proc. w górę, 2,8 tys. pracowników więcej
- 23:55 Polskie Radio: wpływy 9 proc. w górę, 80 proc. z abonamentu i rekompensaty, 20 mln zł zysku