Działania kampanijne dla obu kategorii produktów Samsunga obejmują spoty telewizyjne, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych, komunikację w sklepach oraz działania PR w kluczowych mediach online.

- Wszystko dla wygody tłumaczy się raczej samoistnie. To założenie, że każdy produkt, rozwiązanie lub technologia zostały zaprojektowane tak, by służyć wygodzie użytkownika – bez zbędnych udziwnień. To definicja dobrego designu, od lat wykorzystywana przez topowych graczy technologicznych – wprowadzony w codzienność konsumentów upraszcza ich życia w lekki i elegancki sposób, nawet jeśli za faktycznym procesem stoi skomplikowana maszyneria – dla klienta to często jedno kliknięcie – mówią Joanna Komorowska i Luiza Mec reprezentujący zespół kreatywny agencji VMLY&R, która odpowiada za ideę kreatywną kampanii.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/samsung-reklama-konwersacyjna ##
Spoty wyreżyserowała Julia Rogowska.











