Archiwum z dnia 2021.05.21
- 09:23 Aluprof członkiem DGNB - kolejny krok w stronę zrównoważonego budownictwa
- 11:32 Pizza przez pokolenia
- 11:37 Amazon ogłasza otwarcie Europejskiego Laboratorium Innowacji, gdzie będzie rozwijać nowe technologie wspierające pracowników
- 15:05 HYGGE UŁOŻONE W JODEŁKĘ
- 15:18 Wilanów Park – konkurs architektoniczny na opracowanie parku miejskiego rozstrzygnięty
- 15:46 Jakie rozwiązania warto zamontować na dachu, aby zapewnić prawidłową wentylację połaci?
- 15:52 Pandemia nadwagi - walka z otyłością zaczyna się w głowie
- 16:33 TikTok pomoże swoim twórcom walczyć z prześladowaniem w serwisie
- 18:43 Kamil Durczok w szpitalu, miał przetaczaną krew
- 22:07 RMF FM liderem w Trójmieście. TOK FM i Radio ZET na podium
- 22:32 Biedronka zwiększa zatrudnienie w miejscowościach turystycznych
- 22:32 Film „Piotruś Pan i Alicja w Krainie Czarów” od 25 czerwca w kinach, Angelina Jolie w roli głównej (wideo)
- 22:33 Samsung z nową ofertą serwisową. Obsługa online i rozbudowane wsparcie
- 22:35 "Znane marki taniej" w nowej reklamie TK Maxx (wideo)
- 22:37 LEGO Duplo o potrzebie rozwoju maluchów (wideo)
- 22:38 Roszady w zarządzie Orange Polska. Artur Stankiewicz dołącza do kierownictwa
- 22:38 McDonald's wyda więcej na współpracę z twórcami z mniejszości
- 22:39 „Czas na prawdziwe wakacje” w kampanii Wakacje.pl
- 22:39 Trylogia filmowa „Ulica strachu” w lipcu w Netfliksie (wideo)
- 22:40 Agata Słysz dołączyła do Radia 357
- 22:41 27. Pol'and'Rock Festival 2021 z płatnymi wejściówkami
- 22:41 Mariusz Bielski: z 2x45.info do „Wprost”
- 22:42 Program Anity Werner „Tokio. Cena sukcesu” od 23 maja w TVN24 (wideo)
- 22:42 Ekspertka: warto spróbować obniżyć koszty rachunku bankowego
- 22:43 Google otworzy w Nowym Jorku swój pierwszy tradycyjny sklep. Pokaże technologiczne możliwości marki
- 22:44 Lego z pierwszą kolekcją dla LGBT+ "Everyone Is Awesome"
- 22:44 Wilfredo León reklamuje Sport Interia (wideo)
- 22:45 Joanna Krupa w kampanii Neonet "Super look na dobre oferty"
- 22:45 Polsat kręci komedię „Miłość na pierwszą stronę”, Bołądź, Stramowski, Schejbal i Oświeciński w obsadzie
- 22:46 Zjednoczona Prawica ma 34,4 proc. poparcia, Polska 2050 - 20,4 proc., a KO - 14,2 proc.
- 22:47 Za 100 mln zł Modern Commerce przejmie właściciela Moliera2
- 22:47 „Nasz nowy dom 17” od września w Polsacie, pod koniec maja ruszają zdjęcia
- 22:48 Kina, teatry i filharmonie wznawiają działalność - od piątku
- 22:49 Kampania Przeciw Homofobii i Facebook we wspólnej akcji "Na Wyciągnięcie Ręki" pomagają młodym osobom LGBT+
- 22:49 Netflix we współpracy z KIPA organizuje warsztaty dla branży produkcji filmowej
- 22:49 Rafał Brzozowski odpadł z Eurowizji. Kurski: to był jeden z najlepszych występów
- 22:50 Mediacap dokupił 18 proc. udziałów LTTM za 4,2 mln zł
- 22:51 Wpływy K2 Holding wzrosły o 19 proc., sprzedaż zwiększyły także spółki marketingowe
- 22:53 Audiobooki Storytel na Spotify jeszcze w tym roku
- 22:53 Właściciel „Wprost” i „Do Rzeczy” z 2,04 mln zł zysku przy 6,67 mln zł przychodów
- 22:54 60 proc. Polaków wspiera akcje charytatywne; najczęstsze wpłaty to 50-300 zł rocznie
- 22:55 Microsoft zapowiedział koniec wsparcia dla przeglądarki Internet Explorer
- 22:56 iMessage z problemami. Nie można było nic wysłać ani odebrać
- 22:57 Arkadiusz Dobosz dyrektorem marketingu Intermarché
- 22:57 "Kabaret na żywo" najdroższy dla reklamodawców w Polsacie
- 23:09 HBO Max z reklamami, koszt 10 dolarów miesięcznie
- 23:22 Zmiany w TV Biełsat po raporcie NIK. Romaszewska-Guzy: kompletne nieporozumienie
- 23:33 Minister środowiska zapewnia, że poziomy promieniowania 5G są pod kontrolą
- 23:39 Plus 24 proc. więcej na reklamy, Play i Orange z dużymi spadkami
- 23:49 Zapaść frekwencji kinowej, blisko 70 proc. mniej widzów w 2020 roku