„Czas na prawdziwe wakacje” w kampanii Wakacje.pl

Po ponad roku nieobecności w mediach odświeżone po rebrandingu Wakacje.pl (należące do Wirtualnej Polski) wracają z nową kampanią reklamową promującą nowy wizerunek marki oraz powrót do podróżowania. Hasło akcji to „Czas na prawdziwe wakacje” .

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Odpoczynek na leżakach, zamawianie dań w hiszpańskiej restauracji i wycieczka rowerowa w egzotycznej scenerii – na kampanię składają się trzy historie. W lekki i humorystyczny sposób odnoszą się one do codziennych sytuacji, podczas których ich bohaterowie, kierowani wywołaną pandemią koronawirusa tęsknotą za podróżami, pragną poczuć się jak na wakacjach. Punkt zwrotny pełni zgrabny twist i zabawne, zaskakujące zakończenie sytuacji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wakacje-pl-wycieczki-wyniki-finansowe-wirtualna-polska ##

Wakacje.pl wracają do reklam

Ogólnopolska kampania Wakacje.pl wystartowała 17 maja i potrwa do lipca.

Prezentowane w spotach historie łączą się z różnymi wersjami produktowymi i propozycjami urlopu, m.in. w Grecji, Turcji, Bułgarii, Dominikanie czy na Wyspach Kanaryjskich, pokazując szerokie portfolio produktowe Wakacje.pl, w którym znajdują się oferty ponad 100 biur podróży.

Dopełnieniem jest nowy claim marki: „Urlop zaczyna się tutaj”, a także przypomnienie różnorodnych możliwości kupowania wakacji - bezpośrednio lub online.

Dostępne w wersji 30- i 15-sekundowej reklamy są emitowane w telewizji, radiu i internecie.

 

- Jednym z celów kampanii jest nowe pozycjonowanie naszej marki na rynku i w świadomości klientów po niedawnej zmianie identyfikacji wizualnej i dłuższej nieobecności w mediach. Chcemy być postrzegani jako nowoczesna i doświadczona firma, a także miejsce dające nieograniczone możliwości planowania wakacji. Z jednej strony to kampania produktowa, gdzie wskazujemy różnorodne kierunki, które - mimo trwającej pandemii - są dziś dostępne dla turystów. Z drugiej - poprzez lekkość i humorystykę konwencji spotów - to próba oderwania odbiorców od obecnej, covidowej sytuacji, przywołania wakacyjnych wspomnień i dania jasnego sygnału, że mimo zmian w podróżowaniu, nadal możemy cieszyć się prawdziwymi wakacjami - mówi Katarzyna Walczak, dyrektor marketingu Wakacje.pl.

Za przygotowanie spotów odpowiada dom produkcyjny Lemon, postprodukcję ICE Images, a reżyserem jest Krzysztof Kujawski. Za mediaplan oraz zakup mediów odpowiedzialny jest Departament Marketingu Wakacje.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu