Firma LEGO rozpoczęła wizerunkową kampanię marki Duplo pod hasłem "Na Wielki Start". Celem tej aktywacji jest pokazanie rodzicom, jak ważną rolę w życiu dziecka odgrywa rozwój tzw. „inteligencji emocjonalnej”.– Wszechstronne doświadczenia we wczesnym dzieciństwie odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu prawdziwego potencjału dziecka. Są one niezbędne w kompleksowym podejściu do rozwoju malucha, który obejmuje podstawowe umiejętności społeczno-emocjonalne, motoryczne, poznawcze i zdolności twórcze. Klocki LEGO DUPLO pomagają dzieciom kształtować najważniejsze umiejętności emocjonalne i zachowania, takie jak pewność siebie, zdolność wyrażania siebie i radzenia sobie z wyzwaniami. Najmłodsi mogą zbudować co tylko chcą, nie ma dobrych czy złych pomysłów. To po prostu świat nieskończonych możliwości – mówi Beata Kucejko, marketing director LEGO.Kampania "Na Wielki Start". prowadzona jest w telewizji oraz w digitalu. Jej realizacją zajęła się agencja mediowa Initiative, natomiast działania PR prowadzi Ogilvy. Kampania potrwa trzy miesiące.
LEGO Duplo o potrzebie rozwoju maluchów (wideo)
Agencja mediowa Initiative (Mediabrands) realizuje najnowszą kampanię reklamową LEGO Duplo, pokazującą jak ważne jest wszechstronne pobudzanie rozwoju maluchów od najmłodszych lat.












