- Udział gwiazdy formatu Wilfredo Leóna w kampanii Sport.Interia.pl jest najlepszą ilustracją zmian zachodzących w naszym serwisie. Podobnie jak naszego najlepszego siatkarza cechują nas profesjonalizm, pasja, rzetelność i wielkie zaangażowanie. Właśnie na bazie tych wartości chcemy stworzyć najlepszy na polskim rynku serwis sportowy - wyjaśnia Michał Białoński, dyrektor serwisu Sport Interia.
- Wybór Wilfredo Leóna na twarz kampanii jest również konsekwencją ścisłej współpracy Interii z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej oraz Polską Ligą Siatkówki - daje Białoński.

Działania promocyjne mają wspierać letnią ofertę Sport Interia obejmującą m.in. relacje z Euro 2020 i letnich igrzysk olimpijskich.
Według badania Mediapanel w marcu br. serwis sportowy Interii zanotował 3,57 mln użytkowników i 12,25 proc. zasięgu. https://www.wirtualnemedia.pl/sport-serwisy-najpopularniejsze-wyniki-wp-pl-onet,7170203377366657a











