Wilfredo León reklamuje Sport Interia (wideo)

Rusza kampania reklamowa serwisu sportowego Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) z udziałem siatkarza Wilfredo Leóna.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Udział gwiazdy formatu Wilfredo Leóna w kampanii Sport.Interia.pl jest najlepszą ilustracją zmian zachodzących w naszym serwisie. Podobnie jak naszego najlepszego siatkarza cechują nas profesjonalizm, pasja, rzetelność i wielkie zaangażowanie. Właśnie na bazie tych wartości chcemy stworzyć najlepszy na polskim rynku serwis sportowy - wyjaśnia Michał Białoński, dyrektor serwisu Sport Interia.

- Wybór Wilfredo Leóna na twarz kampanii jest również konsekwencją ścisłej współpracy Interii z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej oraz Polską Ligą Siatkówki - daje Białoński.

 

Działania promocyjne mają wspierać letnią ofertę Sport Interia obejmującą m.in. relacje z Euro 2020 i letnich igrzysk olimpijskich.

Według badania Mediapanel w marcu br. serwis sportowy Interii zanotował 3,57 mln użytkowników i 12,25 proc. zasięgu. https://www.wirtualnemedia.pl/sport-serwisy-najpopularniejsze-wyniki-wp-pl-onet,7170203377366657a

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa