Archiwum z dnia 2022.07.13
- 09:37 Tu goli, tam strzyże - maszynka do golenia MSR711 Blaupunkt
- 11:50 Więcej logistyki w SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn
- 11:55 Wszystkie oferty Jabra na Amazon Prime Day
- 12:10 Jakie przekąski warto przygotować latem?
- 12:48 Współczesny mężczyzna i jego rola - Czy feminizm odarł nas z męskości?
- 12:52 Khaki PR pracuje dla Cerruti 1881
- 12:57 Rośnie popularność kuchni na zewnątrz
- 13:49 Uchodźcy z Ukrainy upodobali sobie niderlandzki rynek pracy
- 13:49 Czy Polacy ufają fachowcom? Grupa Atlas sprawdziła, jak remontujemy domy i mieszkania
- 16:54 Ruszyły zgłoszenia do jubileuszowej edycji konkursu Złote Spinacze. Nowa kategoria dla projektów wsparcia Ukrainy
- 17:15 Kuba Czapczyński w rosterze twórców Papaya Films
- 17:28 KIR rozszerza dostępność trwałego nośnika w e-commerce. Nowe wdrożenie w sklepach Taniaksiazka.pl i Bee.pl
- 17:48 1,5 mld kroków dla zdrowia i planety. Grupa LUX MED wyłoniła zwycięzców wyzwania Healthy Cities
- 17:52 Nawet ponad 70 proc. Polaków naraża swoje oczy na działanie światła niebieskiego przed snem. Czy Ty też masz ten problem?
- 18:19 Mieszkanie jak wakacyjna wyprawa
- 18:34 Katalog „Kulinarne podróże” E.Leclerc z własną kampanią online
- 18:49 Kulinarna podróż i letnie orzeźwienie na stacjach Circle K
- 19:17 E.Leclerc w letniej kampanii zachęca do "kulinarnych podróży"
- 21:07 Rekord FM nadal liderem słuchalności w Radomiu, stację dogania RMF FM
- 22:00 Netflix będzie renegocjować umowy z hollywoodzkimi studiami, aby wyświetlać reklamy obok popularnych programów
- 22:07 Sandra Drażba senior business development managerką w Dziadku do orzechów
- 22:21 WhitePress w gronie klientów Lightscape
- 22:30 InPost uruchamia nowy typ Paczkomatów. Nie trzeba wpisywać kodu przesyłki
- 22:35 Patrycja Blajer, Natalia Kossakowska i Zuzanna Pydzikova w Grayling Poland
- 22:36 Cinema City z kampanią reagującą na burze. To promocja filmu "Thor: Miłość i Grom"
- 22:38 Przemysław Pełka dołącza do redakcji Viaplay
- 22:40 eToro głównym partnerem Lechii Gdańsk
- 22:40 GIS wycofuje partie popularnych lodów z obrotu
- 22:41 Były rzecznik MON skazany na grzywnę za reklamowanie wódki na Twitterze
- 22:41 Wspólna loteria Kubota i Coca-Coli, do wygrania klapki z limitowanej serii
- 22:41 Uwaga: reklama Apple zachęcająca do inwestowania do oszustwo
- 22:42 Disney+ na początek z 3,7 mln polskich internautów. Spadki Playera i Canal+ online
- 22:42 TVN i Polsat w TVP GO? „Udostępnianie będzie realizowane zgodnie z prawem”
- 22:42 Nowy program dokumentalny „Komisariat policji 24/7” w CBS Reality
- 22:43 Yanosik: Polacy jeżdżą ostrożniej od czasu wprowadzenia nowego taryfikatora mandatów
- 22:43 Twitter umożliwia usuwanie wzmianek o sobie z tweetów
- 22:43 Małgorzata Wojciechowska, Magdalena Mrówczyńska i Michał Kaliński w adrino
- 22:43 Będzie nowa scenografia programu informacyjnego TVP3 Bydgoszcz
- 22:44 Powódź we Wrocławiu w nowym serialu Netfliksa „Wielka Woda”. Jest zwiastun
- 22:44 Mariusz Szuster za Grażynę Ogrodnik prezesem Promotor United Entertainment
- 22:44 TikTok na razie nie zmieni polityki prywatności w Europie
- 22:44 TTV rusza w wakacje z randkowym reality show "Joe Milioner"
- 22:44 Europejska Agencja Kosmiczna zrywa współpracę z Roskosmosem
- 22:45 Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota współtwórcami nowej firmy podcastowej Newhomers
- 22:46 Burda Media Polska z nowym logo
- 22:46 Rafał Piszczatowski w zespole K2 Precise
- 22:46 Popyt na mieszkania mniejszy o połowę
- 22:47 Jednolita ładowarka w UE coraz bliżej, komisja przyjęła rozporządzenie
- 22:48 „Rozmowa Piaseckiego” zyskała 26 tys. widzów w TVN24, program w tym roku ogląda 508 tys. osób
- 22:48 Jarosław Śliżewski po 31 latach odchodzi z Agory, Marcin Kowalczyk szefem ds. transformacji cyfrowej radia
- 22:48 Disney+ pokaże dokument o koreańskim zespole BTS
- 22:48 Neuron PR z mniejszymi przychodami i stratą
- 22:48 Real Madryt mógłby zarobić prawie 2 mln zł za sponsorowany post na Instagramie
- 22:48 Lego kończy sprzedaż w Rosji, zrywa współpracę z dystrybutorem
- 22:49 Edyta Herbuś poprowadzi „You can dance - nowa generacja 2”. Zmiany w składzie jury
- 22:49 Astrida Mierzejewska po 22 latach przeszła z Poczty Polskiej do Metro Advertising
- 22:49 Do wyprodukowania spodni potrzeba kilku tysięcy litrów wody
- 22:50 Polacy przepłacają za telewizję? W niektórych krajach ceny kilka razy wyższe
- 22:50 Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów
- 22:51 Samochody Hondy narażone na ataki hakerów
- 22:52 BBC z rekordowym dochodem, deklaruje otwartość na model finansowania
- 22:53 Telewizja Polska zamawia sprzęt do studia TVP Wilno
- 22:53 Twitter pozwał do sądu Elona Muska
- 22:54 Obajtek: sąd nakazał publikację sprostowania "Gazecie Wyborczej". Imielski: „Subiektywne stanowisko, nie sprostowanie”
- 22:54 "Le Monde" opisał rolę Elżbiety Bieńkowskiej w aferze Ubera
- 22:55 CMWP apeluje o wyjaśnienie zarzutów mobbingu i molestowania seksualnego w „Newsweeku”
- 23:00 Netflix stawia na ochronę dzieci. Podpisał Kodeks IAB Polska jako pierwszy globalny serwis
- 23:09 TVN wybrał pierwszy cotygodniowy serial do jesiennej ramówki
- 23:11 „Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w I półroczu w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49
- 23:33 Canal+ Polska zwiększył zysk o 120 mln zł. Więcej z reklam, mniej z filmów
- 23:50 Jerzy Wójcik pozwał Agorę za zwolnienie z pracy. Żąda przywrócenia na stanowisko wydawcy
- 23:53 Doda będzie szukać męża w nowym reality-show Polsatu, emisja jesienią
- 23:55 Drastyczny spadek zysku netto Telewizji Polskiej. Koszty 22 proc. w górę