Archiwum z dnia 2022.11.14
- 12:03 Kwatery pracownicze „de lux” – nowy trend, który zwiększa komfort pracowników i zmniejsza koszty pracodawcy
- 12:25 Festiwale Pokemon GO przyniosły 300 mln dolarów miastom-gospodarzom
- 12:39 Canon na targach dla branży retail zaprezentuje, jak w kilka minut stworzyć plakat, który przyciągnie wzrok klientów
- 12:47 „Wszyscy lubią masło Łaciate” w nowej kampanii SM Mlekpol
- 14:07 Żabka stawia na rozwój i naukę przedsiębiorczości
- 16:20 Cosentino i Planika - ogień ujarzmiony
- 17:54 Jakie błędy popełniamy najczęściej aranżując łazienkę i jak je wyeliminować?
- 19:03 Bezpieczna przestrzeń z zaporami parkingowymi
- 20:25 RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie w II i III kwartale, duży spadek Antyradia
- 21:15 Nelly Kennedy: z Google na globalną szefową marketingu Volkswagena
- 21:22 TV Smart oraz modemy internetowe z WiFi 6 w ofercie Elsat
- 21:26 Mlekpol twierdzi, że "wszyscy lubią Łaciate"
- 21:30 Carrefour na święta rozbudowuje ofertę produktów marek własnych
- 21:33 Krzysztof Jakubowski nowym członkiem zarządu w PlumResearch
- 21:37 Canal+ pokaże Światową Ligę Tenisa z Dubaju, Iga Świątek jedną z zawodniczek
- 21:38 Teleturniej „Va banque” przyciąga do Dwójki 1,2 mln widzów
- 21:39 „Pytanie na śniadanie” na czele w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49
- 21:40 Roztańczony Daniel Craig w spocie wódki Belvedere
- 21:40 Małgorzata Bartoszewicz, Anna Majewska-Mróz i Klaudia Janowska w Publicis Groupe
- 21:40 Polska jako przyjaciółka Ukrainy we wzruszającym spocie na Święto Niepodległości
- 21:41 Netflix z pierwszym show na żywo, gwiazdą Chris Rock
- 21:41 „Skazana” wróciła z drugim sezonem. Silne kobiece bohaterki to atut serialu
- 21:42 Dlaczego warto wykorzystywać konkursy w działaniach promocyjnych? Jak dobierać do nich nagrody?
- 21:42 Wiosną bez drugiej serii „Przez Atlantyk”. TVN stawia na inny program
- 21:42 Paczek InPostu nie odbierzemy już z Żabki. Brzoska: wyniki pilotażu niezadowalające
- 21:42 Zwolnienia także w spółce zależnej Agory: Helios chce się pożegnać z 80 pracownikami
- 21:43 Ruszyła emisja testowa multipleksu DAB+ w Łodzi
- 21:44 Media Expert dalej rośnie: sprzedaż 19 proc. w górę, ponad 400 mln zł zysku
- 21:44 TVN24 ze starszą widownią, ale wykształconą i z wysokimi dochodami
- 21:44 NFZ: w 2022 r. większe zainteresowanie Europejską Kartą Ubezpieczenia Zdrowotnego
- 21:45 126 tys. widzów „Magia nagości. Polska 3”, Zoom TV planuje czwartą edycję
- 21:46 872 zł rocznie za abonament. Nie płacisz? Wykryć to może specjalny samochód
- 21:47 Garmond Press ma dostarczać prasę Telewizji Polskiej
- 21:47 „Siostry na zabój” od Apple TV+ z zamówieniem na drugi sezon
- 21:48 Jak skutecznie mierzyć słuchalność radia? Metoda pasywna, choć chwalona, ma też wady
- 21:48 Nowy trend: mniej sprzedaży, większa wartość koszyka
- 21:48 News24 trafi do oferty UPC i Play. „Zasięg wzrasta pięciokrotnie”
- 21:48 Agnieszka Kępińska-Sadowska po 9 miesiącach pracy odchodzi z Grupy CCC
- 21:48 Długi emerytów spadły do ponad 5,5 mld zł
- 21:48 Szef Polskiej Agencji Kosmicznej: 10 lat w ESA to dynamiczny rozwój polskiego sektora kosmicznego
- 21:48 Michał Rolnicki z „Barw szczęścia” w obsadzie serialu „Święty”
- 21:49 Kopuły Alvernia przyniosły spółce Hajdarowicza 25 mln zł strat
- 21:49 8K i transmisje 360 przyszłością streamingu? „Czas innowacji technologicznych się kończy”
- 21:49 Raport: Apple śledzi użytkowników mimo ustawień prywatności
- 21:49 Maja Staśko zapowiada kolejną walkę na gali High League. Rywalką Maria "Masza" Graczykowska
- 21:49 Interia Sport zaczyna strategiczną współpracę z Eleven Sports, mundial w Katarze pierwszym realizowanym wspólnie projektem
- 21:50 Yes nie pokazuje nowej kampanii w TVP
- 21:50 Marcin Majewski po 9 latach żegna się z Canal+ Sport
- 21:51 Netflix kasuje kolejne seriale po pierwszym sezonie
- 21:52 Anna Dzierżek: z Samsunga do Przestrzeni
- 21:52 Disney zastanawia się nad serialem o Indianie Jonesie
- 21:53 Znany nadawca może kupić platformę cyfrową
- 21:53 TVP Sport codziennie z programami o piłkarskim mundialu (plan transmisji)
- 21:54 Disney tnie zatrudnianie i podróże służbowe. „Rygorystyczny przegląd wydatków na treści i marketing”
- 21:55 Strony główne: Onet i Gazeta.pl ze spadkami, ale przyciągają na dłużej
- 21:57 Leszek Kozioł chce uruchomić kolejne lokalne radio
- 21:58 Do ilu razy sztuka? Polskie Radio dla Ukrainy znów nadaje na podstawie czasowych zezwoleń
- 21:58 Rusza Fundacja TVP. Ambasadorami Kammel, Szpakowski i Brzozowski
- 21:59 Z Twittera zwolniono 4,4 tys. pracowników
- 22:19 Dalej bez porozumienia związkowców z zarządem Agory. „Stanowiska się zbliżyły”
- 22:22 Żabka już bez InPostu rozwija usługi paczkowe, szuka szansy w automatyzacji
- 22:53 Święta i mundial to większe wydatki reklamodawców. Problemem telewizji malejąca oglądalność
- 23:22 Agora porozumiała się ws. zwolnień, oszczędzi 6,7 mln zł rocznie