Archiwum z dnia 2022.12.05
- 10:35 Jak urządzić warsztat w garażu?
- 12:24 Wolt wkracza do Białegostoku!
- 14:31 Black Friday 2022 – Polacy włożyli do koszyków mniej niż przed rokiem
- 14:51 eRewolucje Księgowe w Tczewie
- 14:56 Polski startup FibriTech opracował nową technologię ekologicznych materiałów przestrzennych
- 15:34 MGID uruchamia interaktywne reklamy w formacie rich media, pozwalające reklamodawcom przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć ich zainteresowanie reklamą
- 15:43 Jak wybrać najlepsze ubezpieczenie domu lub mieszkania?
- 16:16 REPORTAŻE NA BLACK FRIDAY OD ARTE TV
- 16:23 ŚWIATOWY DZIEŃ AIDS W ARTE.TV
- 20:18 Zmarł Tomasz Nowakowski, były wiceminister i menedżer w Orange Polska
- 20:21 Poznaliśmy zwycięzców Young Creatives Eurobest Planners
- 20:48 Japońskie agencje reklamowe współpracują z władzami po oskarżeniach za udział w zmowach przetargowych
- 21:21 TV Puls z kampanią wizerunkową. „Telewizja ma cały czas wielką wartość i potencjał” (wideo)
- 21:23 Przegląd jakościowych seriali dla nastolatków
- 21:34 Babcia Eugenia w reklamie Piątnicy życzy "Wesołych świąt"
- 21:35 Sejm ogranicza umowy na pokazach i podwyższanie cen przed promocjami. Znowelizowano ustawę
- 21:36 Empik w bożonarodzeniowej kampanii o różnych obliczach świątecznych tradycji
- 21:36 Defence24.pl uruchomił strefę Premium
- 21:37 "The Greatest" - nowa reklama Apple (wideo)
- 21:38 Pepsi w świątecznej reklamie promuje mieszanie napoju z mlekiem
- 21:39 Grupa Pracuj chce poczekać z akwizycjami na urealnienie wycen
- 21:40 Polacy dłużej na TikToku, Twitter ze spadkiem. Liderem Facebook
- 21:40 Serial „Dom pod dwoma orłami” z powodzią w tle od 1 stycznia w TVP1 (zwiastun)
- 21:41 „Wednesday” bije rekord popularności Netfliksa
- 21:41 Wanda Romanowska, Jolanta Kopeć i Radosław Olejniczak w reklamie C&A
- 21:41 100 nagród w konkursie Złote Spinacze. Najlepszą agencją MSL, Małgorzata Mejer i Iga Świątek Gwiazdami PR
- 21:41 UKE wyznaczył sobie cele na 2023 r. W planie aukcja 5G
- 21:41 Elon Musk chce skorzystać z chipa mózgowego
- 21:41 Karolina Wysota i Krzysztof Berenda z Nagrodami Dziennikarskimi ZBP im. Mariana Krzaka
- 21:41 Radio 357 nagrało „Karpia”
- 21:42 mObywatel będzie zastępować dowód osobisty. Rządowy komitet przyjął projekt ustawy
- 21:42 Google ogłasza najlepsze aplikacje na Androida
- 21:43 Ks. Boniecki zachęca do prenumeraty „Tygodnika Powszechnego”. „To dla wydawcy wielka ulga”
- 21:44 Raport IAB Polska i PBI: Ponad połowa firm gotowa na erę post-cookie
- 21:44 Szef Netfliksa: filmy w kinach tylko promocyjnie, reklamy jak na Hulu
- 21:45 Prezes Polskiego Radia zadowolona z nowego badania radiowego. "Bardzo się cieszę z opublikowanych wyników"
- 21:46 Platige Image będzie pracować przy trzecim sezonie „Wiedźmina”
- 21:46 Booking liderem platform turystycznych w Polsce, duże wzrosty sekcji Gazeta.pl i Wprost.pl
- 21:47 Abonament RTV po śmierci domownika. „Obowiązek związany z odbiornikiem”
- 21:47 Miłość Nie Wyklucza stawia w Polsce billboardy z apelem o wprowadzenie równości małżeńskiej
- 21:47 Serwis Pudelek z nowym wydawcą
- 21:47 Warszawa: ograniczenie ruchu samochodowego celem polityki mobilności
- 21:48 Tylko 40 proc. firm dobrze ocenia swoją kondycję. Likwidacji boi się najmniejszy biznes
- 21:49 Bałagan na listach kanałów operatorów płatnej telewizji. „Dublowanie wprowadza chaos”
- 21:49 Michał Kaliński odpowiada za rozwój biznesu Yotta
- 21:50 Canal+ rozsyła do klientów „ważną informację” o zmianie regulaminu
- 21:50 Viva Magenta kolorem roku 2023 wg Pantone
- 21:51 PiS chce ponad 200 zł dla TVP i Polskiego Radia od każdego domu. Rekompensata przez cztery lata 114 proc. w górę
- 21:51 Z Amazona odchodzi szef mediów i rozrywki
- 21:52 Totalizator Sportowy chce współpracować z influencerami przy promomowaniu Lotto
- 21:52 Renata Przemyk nie chce Nagrody Mediów Publicznych. „Ciągle rozpaczam po dawnej Trójce”
- 21:55 Allegro spowolniło zatrudnianie i podwyższyło pensje. Koszty pracownicze 40 proc. w górę
- 21:56 Przemysław Mańkowski (Wirtualna Polska Media): widzimy przyszłość w live shoppingu
- 21:59 „Sanatorium miłości 5” od 1 stycznia w TVP1, emisja w niedzielne wieczory
- 22:00 1,30 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w 16-49
- 22:05 Agora wydała ponad 50 proc. więcej na prąd. Zabezpieczyła jego zakupy na 2023 r.
- 22:11 Tylko jedna zmiana w ramówce Jedynki od stycznia. Latem będzie ich znacznie więcej
- 22:16 WP ujawniła, ile premier obiecał piłkarzom za sukces na mundialu. Dziennikarze: absurdalne wyjaśnienia rzecznika rządu
- 22:22 Bez darmowej platformy LG Channels w Polsce
- 22:36 Eska Rock zamiast Muzo.FM jeszcze w tym roku? "Raczej mało prawdopodobne"
- 22:53 Nadawcy komercyjni mogą dopiero za rok pozwać Skarb Państwa. „Problem nadal istnieje”