MGID uruchamia interaktywne reklamy w formacie rich media, pozwalające reklamodawcom przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć ich zainteresowanie reklamą

Globalna platforma reklamowa MGID ogłosiła wprowadzenie interaktywnych reklam typu rich media do swojego portfolio przeznaczonego dla wydawców premium, oferując im zwiększoną skuteczność reklamową poprzez większe zaangażowanie i uwagę odbiorców.

materiał partnera
materiał partnera
Udostępnij artykuł:
MGID uruchamia interaktywne reklamy w formacie rich media, pozwalające reklamodawcom przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć ich zainteresowanie reklamą

Globalna platforma reklamowa MGID ogłosiła wprowadzenie interaktywnych reklam typu rich media do swojego portfolio przeznaczonego dla wydawców premium, oferując im zwiększoną skuteczność reklamową poprzez większe zaangażowanie i uwagę odbiorców.

Interaktywny format rich media reklam MGID umożliwia odbiorcom interakcje z reklamami poprzez przeciąganie i klikanie w reklamę w wybranym miejscu ekranu, co pozwala im odsłaniać dodatkowe treści i prezentowany produkt. Wzbogacony o wszystkie zalety istniejących formatów reklam MGID, w tym wysokiej jakości lokowanie natywne, inteligentne targetowanie kontekstowe i bezpieczeństwo marki, nowy format jeszcze bardziej ułatwi kreatywne zaangażowanie wydawców, reklamodawców i odbiorców w bardziej znaczący i pozytywny sposób.

"Obserwując specjalistów od marketingu cyfrowego coraz częściej widzimy, że preferują wskaźniki przyciągania uwagi zamiast oglądalności, cieszymy się, że możemy zaoferować nowoczesny format reklamowy, który pomoże reklamodawcom wyróżnić się na tle konkurencji" – skomentowała Łucja Reklewska, Dyrektor Sprzedaży w MGID Polska. "W czasach, gdy budżety są pod większą niż kiedykolwiek kontrolą, nasze interaktywne reklamy w formacie rich media zapewnią, że swoją kreatywnością pozostawią trwałe wrażenie na grupie docelowej, co pozwoli uniknąć nietrafionych wydatków i jednocześnie zwiększyć zwrot z inwestycji. Dzięki wskaźnikom zaangażowania nawet sześciokrotnie wyższym niż reklamy w formacie statycznym, skuteczniej przyciągają uwagę odbiorców i w rezultacie zwiększają oddziaływanie reklamy na odbiorców."
 

O MGID
MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na ochronę prywatności technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, displayowe i wideo, które zapewniają pozytywne doświadczenie użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy zwiększają skuteczność i rozpoznawalność marki, a wydawcy utrzymują odbiorców i monetyzują ruch.

Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych użytkowników, z 200 miliardami wyświetleń reklam, u 25 tysięcy zaufanych wydawców. Więcej informacji na stronie: www.mgid.com

materiał partnera
Autor artykułu:
materiał partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech