Archiwum z dnia 2023.04.05
- 00:11 "Pieseł" z memów na stronie głównej Twittera. Wystrzelil kurs kryptowaluty, z której kpił Musk
- 00:50 Dwie trzecie Polaków nie wierzy „Wiadomościom”. Inaczej jest wśród wyborców PiS
- 01:00 TVN przekazał KRRiT informacje na temat struktury właścicielskiej
- 03:02 Robert Lewandowski gościem „Rozmów Dzień Dobry TVN”, Damian Michałowski gospodarzem
- 09:22 Produkty z Lublina jadą do USA i Kambodży. Aliplast w tym roku wyda 70 mln zł na inwestycje
- 09:30 PGE zachęca do bycia PRO EKO - produktowa odsłona kampanii "PGE Prowadzimy w zielonej zmianie"
- 09:38 Zewnętrzne drzwi przeciwpożarowe Schüco FireStop ADS 90-CE
- 11:17 Najbardziej poszukiwane zawody IT na świecie
- 11:22 Smaki Wielkanocy w Żabce. Wśród nich PanŻur – limitowana edycja chrupiącego panini
- 15:02 RODZINNE HISTORIE PORUSZAJĄCE SERCE – PREMIERY FILMOWE W ROMANCE TV!
- 16:51 Jak kupić mieszkanie na rynku pierwotnym?
- 19:36 Charlotte Rambaud nową globalną dyrektorką ds. komunikacji w Havas
- 21:01 Gwiazda „Królowych życia” zatrzymana przez policję. Dementuje pogłoski o narkotykach
- 21:18 Sprzedaż na Answear.com ponad 50 proc. w górę. Mniej zwrotów, wzrosty na wszystkich rynkach
- 22:08 PayPal staje się preferowanym partnerem płatności Ticketmaster
- 22:09 Schronisko na Paluchu promowane hasłem "Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer"
- 22:10 Grupa Komputronik z nową agencją PR
- 22:25 Telewizja Puls z akcją społeczną #DzielnicaBEZstrachu
- 22:35 Połowa kupujących auta używane online woli podpisać umowę o finansowanie stacjonarnie
- 22:37 AGRO Ubezpieczenia ruszają z kampanią
- 22:38 Firma Izabeli Janachowskiej po rebrandingu działa jako Wedding & Party Dream
- 22:39 Energia dużego miasta w kampanii Freenow
- 22:40 Katarzyna Kosałka zarządza agencją Intro PR
- 22:40 Harnaś wchodzi na rynek jako bezalkoholowy energetyk
- 22:41 Dwa kanały telewizji publicznej w jakości 4K
- 22:42 UKE nie wyłoni szybko operatora ogólnopolskiego multipleksu DAB+
- 22:42 TVP1 liderem, traci Polsat, zyskała Czwórka. Stacje newsowe z dużymi spadkami
- 22:42 HBO coraz bliżej serialu o Harrym Potterze
- 22:42 Nałęczowianka przedstawia nowe opakowania z recyklingu
- 22:43 Cut The Mustard wygrywa przetarg H&M
- 22:43 Coca-Cola w nowej kampanii z Gigi Hadid skupia się na relacjach międzyludzkich
- 22:44 Daria Kabała-Malarz znów w programie żużlowym Canal+ Sport
- 22:44 BBC Player dostępny w Play Now i Play Now TV
- 22:44 Orange w promocji dla przenoszących numer daje do 6 miesięcy gratis
- 22:44 Durex uczy bezpiecznego seksu za pomocą znanych dzieł sztuki
- 22:45 Ostatnie dni "Biedronkoloterii". Do kiedy Biedronka wydaje zdrapki i nagrody?
- 22:45 Startuje nowa kampania oferty MagentaBiznes od T-Mobile. W spocie przedsiębiocy
- 22:46 Zadyszka Grupy Pracuj: sprzedaż i zysk poniżej oczekiwań, mniej ofert na Pracuj.pl
- 22:46 Haribo po raz pierwszy w historii pokazuje spot wyprodukowany w całości w Polsce
- 22:46 Dużo mniej oszustów na Amazonie. Usunięto 6 mln podróbek
- 22:46 Poseł PO do Doroty Kani: rozliczymy panią. Krytykuje go członkini KRRiT
- 22:47 Zeroemisyjne reklamy w Wirtualnej Polsce
- 22:47 Bartosz Osica awansował w Mediahub
- 22:48 Port lotniczy w Amsterdamie rezygnuje z nocnych lotów i prywatnych samolotów
- 22:49 Niebawem prasa w połowie sklepów Lidl. W ofercie 100 tytułów
- 22:49 Google zaciska pasa w biurach: rzadziej wymiana komputerów, zszywacze na recepcji
- 22:49 Marta Życińska dyrektorką generalną polskiego oddziału Mastercard Europe
- 22:49 Patrycja Kościołowska digital strategy & innovation director w dentsu Polska
- 22:49 Wytwórnia Warner Bros obchodzi 100-lecie istnienia
- 22:50 BETC-Havas globalną agencją kreatywną Danone
- 22:51 Škoda wybrała FCB do globalnej obsługi reklamowej
- 22:51 Kanadyjski urząd ds. prywatności wszczął dochodzenie w sprawie ChatGPT
- 22:52 Karol Wieteska na czele marketingu i sprzedaży Grupy OEX
- 22:54 W TVP Info znów cykl „Rodzina i praca”. Marlena Maląg prawie w każdym odcinku
- 22:54 McCann Poland tworzy lokalny oddział dla Mastercard. Na czele Małgorzata Tereszczenko
- 22:54 Rok 2023 przełomowy dla Gamedus. Firma liczy na szybki wzrost segmentu VR
- 22:56 Anna Popek po siedmiu latach wraca do „Pytania na śniadania”
- 22:56 Krajowy Instytut Mediów szuka firmy do realizacji badania założycielskiego
- 22:57 Polskie Radio pozywa za okładkę „Newsweeka”. Chce miliona zł i usunięcia tekstu
- 22:57 Sąd: Chomikuj.pl naruszał prawa autorskie
- 22:58 Ostatni sezon „Chyłki” oglądąło w TVN 580 tys. widzów
- 22:58 TVN Style wprowadza kolejne nowości. Marzena Rogalska z nowym cyklem
- 22:59 Pół miliona widzów serialu „Wotum nieufności” w Polsacie
- 23:00 1,76 mln widzów PŚ w skokach w TVN i 800 tys. w Eurosporcie 1
- 23:05 TVN otworzył kino w swojej siedzibie
- 23:20 Tygodnik „Nie” notuje wzrost sprzedaży. Wydawca dziękuje Danielowi Obajtkowi
- 23:22 „Fakty” liderem programów informacyjnych, „Teleexpress” stracił 560 tys. widzów
- 23:40 Radio 357 wróciło na Twittera. Nie odzyska poprzedniego konta, zaczyna od zera
- 23:40 Jarosław Kaczyński składa wielkanocne życzenia czytelnikom "Gazety Polskiej"
- 23:48 Adrian Klarenbach wróci na antenę TVP Info, dzisiaj debiutuje w TVP3