Archiwum z dnia 2024.05.29
- 00:25 Twórcy "Furiosy" użyli sztucznej inteligencji. Prawda wyszła na jaw po premierze
- 00:30 Zmowa cenowa ws. urządzeń Xiaomi? UOKiK przeszukał siedziby
- 00:30 CD Projekt wciąż zarabia na „Cyberpunku” i „Wiedźminie”. 100 mln zł czystego zysku
- 00:35 Polski e-sklep odzieżowy z kolejną stratą. Tłumaczy to inwestycjami w markę PRM
- 00:40 Polska Izba Handlu nie chce powrotu handlowych niedziel. Sprzeciwiają się zamiarom posłów
- 00:42 Przedstawiamy dodatek specjalny „Kierunek marketing, i co dalej?”
- 00:45 Ruszyły zdjęcia do „Lady Love”, polskiego serialu Maxa. Znamy szczegóły
- 00:50 Operatorzy piszą do KRRiT. Obawiają się masowej rezygnacji klientów
- 00:55 Polskie Radio na antenie o konflikcie z KRRiT. Dwie wersje komunikatu
- 19:32 Amerykańska giełda rekordowo wysoko
- 20:40 Holding Grzegorza Hajdarowicza nie podzieli się zyskiem
- 21:56 Coraz więcej fałszywych sklepów internetowych
- 22:00 Agencja Peppermint chce podbić rynek francuski
- 22:04 OMD będzie szerzej pracować dla właściciela Providenta
- 22:15 Udział w filmie CZVJNIKA na YT nagrodą w konkursie lodów
- 22:15 Ons Jabeur ma nowego sponsora
- 22:17 Endless ma nową dyrektor zarządzającą
- 22:24 Mediahub ma butik strategiczno-kreatywny
- 22:26 Znana marka kawy od teraz w nowej odsłonie
- 22:26 Fundacja Anji Rubik z kampanią edukacyjną "Bezpieczny powrót"
- 22:30 Volvo wyłącznym partnerem Cinema City IMAX
- 22:31 OK Human stawia na abstrakcyjne konteksty w kampanii Purox
- 22:31 Spółka produkcyjna TV Republiki z zyskiem. Jest nowy prezes
- 22:35 „Kobieta i Życie” nie jest już liderem. „Cała Ty” i „Olivia” ze wzrostami (TOP51 miesięczników)
- 22:37 Zmiany w "Gościu Niedzielnym". Inny charakter treści i model subskrypcyjny
- 22:38 Gdzie obejrzeć finał Ligi Mistrzów? Aż cztery propozycje transmisji
- 22:38 Właściciel Reserved uczy, jak odpowiedzialnie korzystać z ubrań
- 22:40 Testy pakietu z nowymi kanałami dla klientów Play i UPC Polska
- 22:40 Jest już spot reklamowy Oshee z Darią Zawiałow
- 22:41 Drugi sezon serialu „Teściowie” już za moment w ofercie Polsat Box Go
- 22:50 ATM Grupa coraz więcej zarabia z telewizji i streamingu
- 22:55 660 tys. widzów trzeciego sezonu "Skazanej" w TVN. Kiedy czwarta seria?
- 22:55 POBIERZ DODATEK "KIERUNEK MARKETING, I CO DALEJ?"
- 23:00 Agora likwiduje Goldenline. „Analizujemy różne opcje”
- 23:00 Finalistka "Top Model" w nowej roli. TVN odkrył karty przed 13. edycją talent show
- 23:00 Popularne centrum handlowe z sądowym nadzorcą. Prowadził sprawę niesławnej sieci sklepów
- 23:05 Koalicja Obywatelska przed PiS w sondażu sejmowym
- 23:10 Jak domy mediowe dzieliły budżety na promocję Funduszu Sprawiedliwości? Najwięcej dla rozgłośni katolickich
- 23:12 Co obejrzymy w czerwcu na Disney+? Będzie nowy serial z uniwersum „Gwiezdnych wojen”
- 23:15 Były szef Tygodnika TVP w Ordo Iuris. Od lat pisze dla "Sieci"
- 23:18 Korona Kielce bez szefowej marketingu i rzeczniczki prasowej
- 23:25 Duże zmiany w jednym z najstarszych polskich kanałów tematycznych. Idą po młodych
- 23:30 Polsat Box zaoferował dekoder z Android TV. Tak można go nabyć
- 23:35 Czy reklamy znikną z TVP? „18 lat o tym mówimy”
- 23:40 Więcej transmisji sportowych za darmo. Skorzystają fani Igi Świątek
- 23:44 Fundusz Sprawiedliwości: ministerstwo chce zwrotu od fundacji publicystów „Do Rzeczy”
- 23:45 Euro 2024 i Igrzyska Olimpijskie przyciągną widzów i duże budżety do TVP
- 23:50 Szef marketingu BLIKA: "Ważny przeciwnik to przyzwyczajenia konsumentów"
- 23:55 Szef KRRiT nałożył prawie 70 kar. Grzywny m.in. dla TVP i TV Republika