Fundacja Anji Rubik z kampanią edukacyjną "Bezpieczny powrót"

Wystartowała kampania społeczna Fundacji SEXEDPL "Bezpieczny powrót", która wspiera działanie Antyprzemocowej Linii Pomocy 720 720 020. Działania mają za zadanie edukować w zakresie rozumienia, dostrzegania i przeciwdziałania przemocy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fundacja Anji Rubik z kampanią edukacyjną "Bezpieczny powrót"

Nowa kampania pod hasłem “Bezpieczny Powrót” ma na celu nie tylko informować o Antyprzemocowej Linii Pomocy SEXEDPL, lecz także edukować w zakresie rozumienia, dostrzegania i przeciwdziałania przemocy. Niewiedza, bierność i ignorancja, a często strach sprawiają, że nie potrafimy zareagować na przemocowe sytuacje, które dzieją się w klubach, na ulicy czy w autobusie.

– Kampania „Bezpieczny Powrót” ma na celu edukowanie społeczeństwa w zakresie rozpoznawania i reagowania na przemoc w przestrzeni publicznej. Dzięki Antyprzemocowej Linii Pomocy SEXEDPL każdy może dowiedzieć się, jak udzielić wsparcia osobom doświadczającym przemocy i jak przeciwdziałać bierności w takich sytuacjach – tłumaczy Magda Stawinoga, project manager SEXEDPL

Kampania “Bezpieczny powrót” ma zachęcać do dostrzegania i reagowania na przemocowe zachowania w przestrzeni publicznej, przeciwdziałania normalizacji przemocy i aktywne wsparcie osób, które tej przemocy doświadczają.

Aby pokazać, jak może wyglądać przemoc, SEXEDPL ponownie zaprosiło do współpracy ilustratorkę Aleksandrę Herzyk, która stworzyła serię rysunków. Dzięki uprzejmości ZTM Warszawa pojawią się one na kilku tysiącach nośników digital w warszawskim metrze, autobusach, tramwajach oraz SKM. Numer Antyprzemocowej Linii Pomocy 720 720 020 będzie widoczny nie tylko w stolicy, ale także w wielu miastach w całej Polsce.

grafika

Partnerem Strategicznym kampanii jest Uber Polska. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"