Archiwum z dnia 2025.04.04
- 00:00 Tak zarabia Disney w Polsce. Więcej z dubbingu, reklam i od nadawców
- 00:55 E-sklep spożywczy przebił pół miliarda przychodów, ale wciąż ze stratą. Przybyło klientów
- 00:56 Nowa kampania Dafi na TikToku z udziałem Dody
- 00:57 Współpracownica Morawieckiego zwolniona z aresztu. Sakiewicz: musimy znaleźć pieniądze na kaucję
- 01:05 RMF FM po 24 latach wraca do rozszczepień lokalnych. Wykorzystuje do tego AI
- 01:10 KRRiT obawia się cenzury ze strony UKE i NASK
- 10:53 Druk w erze personalizacji – jak nowe technologie i media społecznościowe kształtują przyszłość branży? Czy książki będą dobrem luksusowym?
- 10:58 Zdrowe oczy w cyfrowym świecie – jak mądrze zarządzać czasem dzieci przed ekranem?
- 21:08 Polski e-sklep odzieżowy dalej rośnie. Dobrze poszły wyprzedaże
- 21:20 Nowy komentator w programie Rachonia w Republice. Przygotowali razem serial i książkę
- 21:24 Coraz niebezpieczniej w sieci. W 2024 roku padł rekord
- 22:45 Całkowity zakaz reklamy alkoholu? "Warto rozważyć"
- 22:45 Duże zmiany w emisji „The Voice Kids”. Jeden odcinek innego dnia
- 22:45 Wraca znana promocja Rossmanna. Rok temu zrobiła furorę wśród klientów
- 22:48 „Wróżka” i „Gwiazdy mówią” dalej dają zarobić
- 22:49 Operator multipleksów naziemnych rozszerza współpracę z Orange
- 22:50 Kolejny transfer z Kanału Zero do ZPR Media
- 22:50 Menadżerka rozstaje się z Onetem po prawie ćwierćwieczu
- 22:54 WPP przejmuje platformę InfoSum
- 22:55 Kontrowersyjna reklama aquaparku pod lupą Komisji Etyki Reklamy. "Godzi w godność dzieci"
- 23:00 KRRiT rozstrzygnęła dwa wnioski koncesyjne. Jeden dotyczy stacji Polsatu
- 23:01 Coca-Cola wraca z kultową kampanią
- 23:05 Prezenter Republiki wraca do rady programowej Radia Poznań
- 23:15 Organizator konkursu KTR ogłasza przewodniczących jury
- 23:17 Nie tylko Ruch nie chce już handlować prasą. Saloniki Inmedio na sprzedaż
- 23:20 W kampanii wyborczej Mentzen rośnie dzięki social mediom. Uwagę zwraca Biejat
- 23:25 Znamy oglądalność "Kwiatków polskich" w I kwartale. Hitowy odcinek miał ćwierć miliona widzów
- 23:30 „Nie mów do mnie ASAP”, czyli czego Polacy nienawidzą w korpomowie
- 23:35 "Do Rzeczy" w dużym dołku reklamowym. Ostrzega inwestorów przed skutkami zmiany władzy
- 23:40 Ile serwisów streamingowych kupują Polacy? Król streamingu jest jeden
- 23:45 Republika na czele kanałów newsowych. Rośnie widownia TVP Info
- 23:50 Szef KRRiT: Emitel blokuje rozwój naziemnej telewizji cyfrowej
- 23:55 Influencer w końcu zawodem? To cel nowej organizacji branżowej
- 23:57 Powstaje serialowy prequel „Legalnej blondynki”