Coca-Cola wraca z kultową kampanią

Coca-Cola zdecydowała sę reaktywować ikoniczną kampanię “Share a Coke”. Firma twierdzi, że będzie to wyjątkowa okazja dla pokolenia Z do zobaczenia po raz pierwszy swoich imion oraz fraz określających relacje („siostra” czy „ukochany”) na butelkach oraz puszkach Coca-Cola.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola wraca z kultową kampanią

W świecie, zdominowanym przez interakcje cyfrowe, „Share a Coke” ma oferować namacalny sposób na celebrowanie łączących nas więzi, a do ich umocnienia wystarczy prosty gest – dzielenie się - informuje Coca-Cola. Firma przypomina, że ludzi z pokolenia Z ma poznanych online przyjaciół, których nigdy nie spotkali osobiście. Niemniej jednak takie połączenia są często ulotne, a młodsze pokolenie wciąż pragnie głębszych relacji i wspólnych, trwałych wspomnień.

– Nowa odsłona kampanii “Share a Coke” to urzeczywistnienie naszej filozofii “RealMagic”, czyli prawdziwej magii i radości towarzyszącej spotkaniom. To zaproszenie, by wyjść poza przestrzeń cyfrową i tworzyć wyjątkowe chwile, dzieląc się z tymi, którzy są dla nas najważniejsi – zarówno online, jak i w prawdziwym życiu – mówi Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska.

Wracają puszki z imionami

Produkty z imionami oraz frazami będą pojawiać się w regularnej sprzedaży już od końcówki kwietnia tego roku. Z okazji wznowienia kampanii marka stworzyła również innowacyjne doświadczenie cyfrowe Share a Coke Memory Maker, pozwalające użytkownikom tworzyć zabawne, spersonalizowane filmy, wykorzystując własne treści.

grafika

Kampania swoim zakresem obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, non-standardy oraz komunikację PR. 

Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication.

Coca-Cola pierwotnie ruszyła z kampanią “Share a Coke” w 2013 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?