Archiwum z dnia 2025.05.15
- 00:25 Upamiętnią Republikę w TVP2. Będzie specjalny koncert
- 00:40 Doda na celowniku prokuratury? Promuje żelki na chorobę tarczycy
- 00:45 SkyShowtime walczy o polskich klientów. Wielka obniżka cen subskrypcji
- 00:50 Dlaczego prawica "umie w internet" dużo lepiej od lewicy? Jest większa i bardziej zaangażowana
- 00:51 Za rządów PiS Stanowski nie krytykował TVP, tylko tam zarabiał. Ujawniono kwoty
- 00:53 Zmiany w Wirtualnej Polsce. Dołączają menedżerowie z Iberionu i SpidersWebu
- 00:55 TVP bezkonkurencyjna w czasie Eurowizji. Ilu widzów obejrzało występ Steczkowskiej?
- 04:31 Kiedyś można było o tym tylko pomarzyć. Dzięki GeForce NOW można grać w chmurze bez drogiego sprzętu
- 18:32 Publicon otwiera się na AI. Na czele Tomasz Bryja
- 18:45 Resort cyfryzacji szykuje przetarg reklamowy. Najpierw konsultacje z agencjami
- 18:48 Ministerstwo Cyfryzacji przeciw dezinformacji. Wystartowała akcja edukacyjna
- 18:49 „Dla każdego coś rodzINNEGO”, czyli nowa kampania Rainbow
- 19:06 “(Nie)idealni ludzie tworzą lepszy świat” w kampanii Fundacji Yes
- 19:20 Grzegorz Łaguna rzecznikiem prasowym Tauronu
- 19:29 Polscy artyści zarobili 190 mln zł ze Spotify. Więcej niż przed rokiem
- 19:29 Program Blajera z Biznes24 na żywo także na YouTubie
- 19:39 Spółka z Group One wchodzi na rynek brytyjski
- 19:52 TV Biełsat z serwisem dla mieszkańców Mołdawii
- 20:37 Łukasz Turczyński na czele Bolt Food w Polsce
- 20:40 Tak zarabia grupa PZU. Chce wypłacić inwestorom prawie 4 mld zł
- 21:18 DoubleVerify współpracuje z Internet Watch Foundation. Chodzi o bezpieczeństwo dzieci
- 21:21 W Kanale Zero były dziennikarz Polskiego Radia
- 21:36 Pierre Fabre Oral Care klientem 38Content Communication
- 21:44 Aktualizacja oprogramowania dekoderów Polsat Box
- 22:09 OBI rusza z kampanią "Ogród NAJ". W reklamie Michał Milowicz
- 22:12 Nie Azja, a „Afryka Express”. Są nazwiska pierwszych uczestników
- 22:20 Radio Poznań przywróciło archiwalny wywiad z Karolem Nawrockim
- 22:20 Przemysław Białkowski z podcastem video poświęconym misji z polskim kosmonautą
- 22:20 Serwis Money po raz siódmy rozdał swoje nagrody
- 22:20 Serwis "Strefa Biznesu" w nowej odsłonie
- 22:22 Prawie 170 mln zł na reklamę zewnętrznej. Wzrost tylko na ekranach
- 22:30 Twix rusza z nową platfomą komunikacyjną
- 22:33 T-Mobile Polska zyskuje klientów. Coraz więcej korzysta ze światłowodu
- 22:33 Digital Kingdom wzmacnia zespół kreatywny
- 22:47 Ministerstwo Zdrowia ma nową rzeczniczkę prasową
- 22:53 “Słuchaj razem z nami”. Maciej Zakościelny i Oskar Cyms w nowej kampanii Radia ZET
- 23:10 Coraz mniej saloników Inmedio. Zmalała strata
- 23:25 Więcej na pensje w grupie Cyfrowy Polsat. „Presja inflacyjna”
- 23:30 Meta próbuje udowodnić swoje znaczenie dla gospodarki USA
- 23:33 Radio Eska2 zarobiło mniej niż SuperNova. Ubyło 60 proc. zysku
- 23:40 Sąd: „perlage” wyłącznie dla producenta Cisowianki
- 23:41 Republika z innym exit poll niż TVP, TVN i Polsat. „Chcemy, żeby widzowie porównali”
- 23:44 Wraca HBO Max. Właściciel TVN znowu zmienia strategię
- 23:44 Dino dalej rośnie. Przez kwartał prawie 60 nowych sklepów
- 23:50 KRRiT uchyli koncesję stacji z MUX-8? Nadawca prosi o więcej czasu
- 23:53 Sprawdziłam, kto kupuje reklamy polityczne na Facebooku. Dziwni zleceniodawcy na ostatniej prostej
- 23:54 Frisco z wolniejszym wzrostem. Zyskało 15 proc. klientów