Arkada-Budownictwo odświeża wizerunek

Agencja reklamowa Deja Vu zajmie się odświeżeniem i wdrożeniem nowego systemu identyfikacji wizualnej dla firmy budowlanej Arkada-Budownictwo, specjalizującej się w projektowaniu i budowie domów jednorodzinnych.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania promocyjna obejmuje projekty layoutów, ogłoszeń prasowych, materiałów firmowych  (papeterii, wizytówek), a także innych materiałów reklamowych (ulotki, flagi czy banera internetowego), w tym nowej strony WWW. Główną wytyczną do opracowania nowej identyfikacji było unowocześnienie wizerunku stosownie do zmieniającego się oblicza firmy, wymogów rynku i potrzeb klienta. Efekt ten został osiągnięty, dzięki zróżnicowaniu kolorów (stonowany szaro-granatowy logotyp i odważne niebiesko-pomarańczowe kompozycje), a także wspólnej dla wszystkich materiałów postaci „budowlańca” w garniturze i kasku. Nowe projekty dobrze oddają specyfikę i idee firmy – dominuje oszczędna elegancja i klasyka form w połączeniu z nowatorstwem w zakresie trendów i technologii - podano w komunikacie.

„Nowa kolorystyka jest odważna i pozytywna, ma podkreślać uniwersalność realizowanych koncepcji i efektywność metod działania, a także  elastyczność i otwarcie na różnorodne potrzeby klienta. Chcemy, by Klienci postrzegali ofertę Arkady jako kompleksową, profesjonalną, kładąca nacisk na wysoką jakość prac oraz partnerskie i trwałe więzi z klientem” – zaznacza Mariusz Marciniak, grafik Deja Vu, koordynujący działania i czuwający nad kreacją materiałów. Kontrastowa symbolika i barwy użyte zostały we wszystkich wymienionych elementach identyfikacji firmowej – dokumentach, materiałach reklamowych, a także w kompozycji internetowej wizytówki firmy – strony WWW.

„Tradycyjny,klasyczny krój czcionki odwołuje się do solidności i bezpieczeństwa inwestycji, umiejętnie wydobywa harmonię w zakresie technicznych, kosztowych i czasowych aspektów budowy, a jednolite, spójne i wyraziste koncepcje graficzne wyróżniają Arkadę na tle konkurencji. Forma jest w projekcie wsparciem i ilustracją dla treści merytorycznych, a sposób przedstawienia oferty stanowi tylko dodatkowy komunikat wzmacniający przekaz” – dodaje Maciej Szkopanski, dyrektor kreatywny Deja Vu, zaś Krzysztof Bartosiewicz, Prezes Zarządu Arkady Budownictwo deklaruje: „Naszym celem było dostosowanie nowej linii do opiekuńczo-innowacyjnych  funkcji firmy, wzbudzenie pozytywnych skojarzeń i podkreślenie jej zalet – wieloletniej praktyki przekładającej się na jakość, solidność i niezawodność wykonania w zestawieniu ze świeżym i indywidualnym spojrzeniem. Dom w Arkadzie to gwarancja niepowtarzalnego klimatu i oryginalnego charakteru każdego projektu. Klient czerpie przyjemność i satysfakcję płynącą z urządzania nowego domu, firma przejmuje natomiast wszelkie związane z tym obowiązki i zadania - wprowadzając w życie pomysły klienta  przekształca jego wizje w przytulne domowe gniazdko”.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu