Arteria przejmuje Contact Center od Orange Polska za 8,5 mln zł

Orange Polska i Arteria podpisały warunkową umowę zobowiązującą dotyczącą sprzedaży 100 proc. akcji spółki Contact Center, specjalizującej się w dostarczaniu usług call & contact center oraz obsługi sprzedaży. Przewidywana wartość transakcji wynosi ok. 8,5 mln zł.

km
km
Udostępnij artykuł:
Arteria przejmuje Contact Center od Orange Polska za 8,5 mln zł
fot. Shutterstock.com

Contact Center działa na rynku od 15 lat, a od 2002 roku dostarcza usługi także klientom spoza grupy Orange Polska. Spółka dysponuje 4 centrami call center z ponad 700 stanowiskami pracy. Wśród klientów znajdują się firmy z branży ubezpieczeń, bankowości i IT.

Arteria zakłada kontynuację i dalszy rozwój działalności biznesowej Contact Center oraz integrację w ramach grupy kapitałowej Arteria, działającej na rynku outsourcingowych rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta oraz innych usług BPO (Business Process Outsourcing). Wartość jej przychodów w 2014 r. wyniosła 150 mln zł.

Przejęcie Contact Center od Orange Polska przez Arterię ma charakter warunkowy i jest uzależnione od zgody UOKIK.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+