1,33 mln widzów nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, TVP2 wiceliderem

Nowy program „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” oglądało średnio 1,33 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 1,05 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
1,33 mln widzów nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, TVP2 wiceliderem
fot. TVP/Waldemar Kompała

Średnia widownia pierwszych premierowych odcinków „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, wyemitowanych w okresie od 7 listopada do 5 grudnia 2020 roku wyniosła 1,33 mln osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 9,20 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,50 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była w soboty o godz. 20.00.

Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek. Śledziło go średnio 1,85 mln osób.

grafika

TVP2 w czasie emisji „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie była TVP1 („Pogoda”, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 10,01 proc.), trzeci - TVN (filmy fabularne i „Lego Masters”; 7,46 proc.), a czwarty - Polsat (pasmo filmowe; 5,76 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka była druga.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 1,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-anything-goes-ale-jazda-tvp2-nowy-program,7170461771486849a ##

W ramach nowego show „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” stacja przypomina widzom kultowe programy i seriale. Cykl prowadzi Tomasz Kammel a kapitanami drużyn są Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie drużyny gwiazd związanych z popularnymi produkcjami Dwójki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator