10,6 mln zł na kampanię „Mam kota na punkcie mleka”

Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą mleka i wybranych produktów mleczarskich „Mam kota na punkcie mleka” w Polsce i na Litwie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do zadań wybranej agencji należeć ma m.in. przygotowanie opisu szczegółowych działań oraz propozycji trzech kreacji, a potem realizacja kampanii. Budżet akcji wynosi 10,578 mln zł netto.

Start kampanii zaplanowano najwcześniej na przełom 2015 i 2016 roku, pod warunkiem że projekt zaakceptuje Komisja Europejska.

Zaplanowane działania będą kontynuacją kampanii sprzed niemal trzech lat, również prowadzonych pod hasłem „Mam kota na punkcie mleka”. Wówczas kampania ruszyła w lipcu, a jej budżet wyniósł 2,4 mln euro (zobacz szczegóły).

Kampanię przygotowały wówczas agencje Ecorys Polska i Marketing & Communications Consultants. Skierowana będzie do dzieci w wieku 8-13 lat oraz ich rodziców i opiekunów. Jej celem było przekonanie konsumentów do tego, by o ich decyzjach zakupowych decydowała nie cena, lecz rzetelna wiedza o zaletach produktów mlecznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu