SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„10 mniej. Zwolnij” w kampanii przeciw nadmiernie szybkiej jeździe (wideo)

Wystartowała druga odsłona kampanii społecznej „10 mniej. Zwolnij” organizowanej przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Akcję, prowadzoną w telewizji i radiu, przygotowały firmy Mojotribe, East Studio, Quattro por Quattro i Havas Media.

Article

Spot z kampanii „10 mniej. Zwolnij” pokazujący różnicę pomiędzy skutkami jazdy z prędkością 60 km/h i 50km/h w sytuacji, gdy na drodze dochodzi do niebezpiecznego zdarzenia i konieczności hamowania. Tłumaczącym to ekspertem jest młodszy aspirant Robert Opas z Komendy Stołecznej Policji

Przekaz ma zachęcać kierowców do nieprzekraczania, nawet nieznacznego, dozwolonej prędkości i zwracania uwagi na innych uczestników ruchu.

Poprzedni etap akcji był prowadzony w okresie zimowym pod hasłem „10 mniej ratuje życie. Zwolnij!” (obejrzyj tamte spoty).

Obecny etap kampanii, który potrwa do 17 listopada - Światowego Dnia Ofiar Wypadków Drogowych, jest prowadzony w telewizji i radiu.

Spot telewizyjny wyreżyserował Krzysztof Rzączyński, a produkcją zajęły się firmy Mojotribe i East Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Quattro por Quattro i Havas Media.

Kampanię organizuje Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, korzystając z dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i środków budżetowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „10 mniej. Zwolnij” w kampanii przeciw nadmiernie szybkiej jeździe (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
antylewacki antyfaszysta
A dlaczego tylko 10, a nie np. 15 albo 20 mniej?
13 10
odpowiedź
User
andrew1234
A może 49 km/h mniej - będzie jeszcze bezpieczniej.
Spot skupia się na na złej rzeczy. Trzeba uświadamiać o zagrożeniach i konsekwencjach na drodze a nie straszyć dzieci drastycznymi scenami w ciągu dnia - jeżeli emitować to po 20-tej (moje dziecko się przestraszyło wypadku)!
15 9
odpowiedź
User
pavv
Bezsensowna akcja jak większość tego typu które nic nie wnoszą i nic nie udowadniają. Idąc tym tokiem rozumowania to po autostradach powinno się jeździć 50 km/h wtedy będzie mniej wypadków śmiertelnych. A zresztą najlepiej z domu nie wychodzić wtedy nikt w nas nie wjedzie.
14 9
odpowiedź
User
yogidługonogi
Jestem kierowcą i wiem, że w pokazanej sytuacji tylko pijany albo nieprzytomny ze zmęczenia kierowca nie zdążyłby zahamować. Czy naprawdę nie da rady wymyślić mądrzejszego spotu?
18 9
odpowiedź
User
777
to jest tak idiotyczna kampania, że słów brakuje...wszystko żeby wyciągnąć kasę....10 mniej? Po pierwsze zniszczenia w tym spocie z dwoma Mondei są takie jakby jechali 100km/h a po drugie uważam, że gdyby jechali 80km/h to nie byłoby tragedii bo zdążyli by uciec przed ciężarówką! Ludzie nie dajmy się zwariować prędkość musi być dostosowana do panujących na drodze warunków z dużą dozą rozsądku...
9 11
odpowiedź