12 mln zł na kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd” od PKP PLK

Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe planuje przeprowadzić kampanię społeczną pod hasłem „Bezpieczny przejazd”. Przeznaczy na nią 12 mln zł netto. Właśnie ruszył przetarg na wybór agencji, która się nią zajmie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
12 mln zł na kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd” od PKP PLK

Przetarg dotyczy zaplanowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii, której celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych.

Jest podzielony na cztery części, co znaczy, że mogą zostać w nim wybrane 4 różne agencje. Pierwsza część dotyczy przygotowania strategii i kreacji. Budżet na tę część wynosi 2,5 mln zł.

Druga część obejmuje przygotowanie i dostarczenie materiałów drukowanych związanych z kampanią. Budżet wynosi 800 tys. zł.Trzecia część dotyczy przygotowania, realizacji i obsługi zaplanowanych działań. Na ten cel PKP PLK przeznaczyła 7,5 mln zł. Czwarta część z budżetem 1,2 mln zł obejmuje działania public relations oraz event marketing.

Zainteresowane agencje mogą wziąć udział w przetargu po wcześniej wpłacie wadium, które dla każdej części wynosi odpowiednio: 50 tys. zł, 20 tys. zł, 200 tys. zł i 30 tys. zł.

Przetarg trwa do 14 września br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]