SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings

124 zgłoszenia wpłynęły w tegorocznej, drugiej edycji konkursu PR Wings organizowanego od ub. roku przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). 9 sierpnia rozpoczęły się prace jury.

Article

PR Wings wyłania i nagradza najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty oraz zjawiska z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i public relations. Ma na celu promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk polskiego rynku usług PR. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie podmioty komunikujące się w Polsce publicznie – firmy, instytucje, NGOs, samorządy, podmioty usługowe.

W jury konkursu są wyłącznie jurorzy niezależni od organizatora, czyli wszyscy spoza SAPR, a w każdej kategorii konkursowej przyznawana jest tylko jedna statuetka i jeden zwycięzca.

Aby uniknąć niekorzystnego wpływania na siebie jurorów proces wyboru zwycięzców odbywać się będzie bez kontaktowania się między nimi, wyłącznie online i pod nadzorem Audytora, którym jest kancelaria prawna Osborne Clarke.

Ruszyły prace jury PR Wings

Do końca sierpnia Jury wybierze po trzech nominowanych w każdej kategorii. Nominowani zostaną ogłoszeni przez Organizatora na początku września. Następnie finalnych zwycięzców Jury wybierze w II etapie głosowania spośród nominowanych. Zwycięzców poznamy 15 września na gali podczas Kongresu Public Relations w Rzeszowie.

- PR Wings to wciąż swoisty start-up konkursowy, dlatego tak cieszą aż 124 zgłoszenia, co stanowi wzrost o 55 proc. wobec ubiegłorocznej, debiutanckiej edycji, gdy już miłym zaskoczeniem było dla nas aż 80 zgłoszeń – powiedział Paweł Bylicki, koordynator konkursu PR Wings.

W PR Wings 2022 wyróżnione zostaną najlepsze projekty komunikacyjne oraz zjawiska z 2021 roku w 12 stałych kategoriach. Wachlarz nagród ma szeroko pokazać kondycję polskiej branży PR w różnych kontekstach.

W tegorocznej edycji Organizator zdecydował o wprowadzeniu dwóch kategorii dodatkowych, w których nagrodzone zostaną kampanie zrealizowane od 2020 roku w związku z pandemią COVID-19 a także wszczęte po 24 lutego 2022 w związku z konsekwencjami rosyjskiej napaści na Ukrainę.

Ponadto podczas gali wręczenia PR Wings zostanie ogłoszony laureat lub laureatka Nagrody im. Andrzeja Stolarczyka. Jest to coroczny laur Stowarzyszenia Agencji Public Relations dla osoby o wybitnych zasługach dla całej branży Public Relations w Polsce. Andrzej Stolarczyk to tragicznie zmarły w 2019 r. twórca jednej z pierwszych agencji PR, autorytet i mentor kilku pokoleń ekspertów i adeptów komunikacji w naszym kraju.

W pierwszej edycji PR Wings cztery statuetki, najwięcej w rywalizacji, otrzymała agencja Publicon, trzy powędrowały do agencji Partner of Promotion.

Dołącz do dyskusji: 124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl