SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Kuchenne rewolucje” zyskały 350 tys. widzów. TVN liderem rynku

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,51 mln widzów, o 350 tys. więcej niż rok wcześniej. Reality-show dał TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,15 mln zł.

Magda Gessler Article

16. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Właśnie zakończoną serię programu TVN śledziło średnio 2,51 mln osób. Przełożyło się to na 19,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 25,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek stacja pokazała 19 października br. Śledziło go średnio 2,87 mln widzów.

Emitowana w analogicznym okresie ub.r. czternasta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła średnio 2,16 mln osób, co dało stacji 15,83 proc. udziału w 4+, 21,26 proc. w 16-49 i 19,51 proc. w 16-49. Oznacza to, że program TVN zyskał 350 tys. widzów.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 16,19 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (filmy fabularne, „Przyjaciółki” i „Zdrady”; 11,94 proc.) oraz TVP2 (gł. „Miasto skarbów”; 2,73 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był liderem, choć w tych ujęciach przewaga stacji nad pozostałymi stacjami była zdecydowanie większa.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 29,15 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej czternasta seria przyniosła z reklam 22,75 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 9,79 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” zyskały 350 tys. widzów. TVN liderem rynku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luc
Magda to fenomen!
16 sezon a widownia wciąż rośnie!
32 7
odpowiedź
User
Ja
Blond lodzia wkurza powinna usprawniac kuchnie i tylko to.
5 21
odpowiedź
User
ANNA
DZWONIŁAM DZISIAJ OD 21:30 DO 1:O W NOCY I NIE OJCIEC NIE ODEBRAŁ TELEFONU!!!
ZAPROŚCIE DO RADIA DR KWAŚNIEWSKIEGO .MIESZKA W CIECHOCINKU.SŁUCHACZE BARDZO SIĘ UCIESZĄ,BO W DIECIE OPTYMALNEJ NIE ROBI SIĘ OPERACJI TYLKO OCZYSZCZA ORGANIZM.
3 11
odpowiedź
User
Adam023
Jak na 16 sezonów to wyniki wręcz kosmiczne. Przy tym program rzeczywiście pomaga restauracjom, a fakt jest taki, że na wielu trzeba ostro, a nie głaskaniem po głowie typu "ojej, ale zupka jest niedobra, nie, nie, nie".
18 3
odpowiedź
User
iksiński
Magda to fenomen!
16 sezon a widownia wciąż rośnie!


Fenomen tego programu i wzrostów w 16 sezonie nie tkwi w samym programie ale braku atrakcyjnej oferty konkurencji. W tym paśmie TVP1 i TVP2 praktycznie abdykowała (jeżeli nie liczyć Sprawy Dla reportera - ale to inny target) a Przyjaciółki Polsatu też d... nie urywają.
8 10
odpowiedź
User
track
Ten program to patologia. Chamstwo, brak szacunku do drugiego człowieka, pomiatanie ludźmi przez starą wiedźmę Gessler. To, że Polacy to oglądają świadczy o nich.
6 14
odpowiedź
User
widz
Kuchenne rewolucje.... Super... Koniec, kropka
3 4
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing