SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2 mln widzów „The Voice of Poland 7”. TVP2 wiceliderem rynku

Siódmą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 2,02 mln osób. W porównaniu do szóstej serii widownia show spadła o 150 tys. oglądających. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 10,48 mln zł.

Article

„The Voice of Poland 7” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 2,02 mln osób, co przełożyło się na 13,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,45 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 2,47 mln oglądających, zgromadził odcinek audycji z 17 września br. Wszystkie trzy topowe emisje, to odcinki pokazane około godz. 21.15.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

17-09-2016

21:17:18

22:17:23

2 469 537

17,93%

01-10-2016

21:10:51

22:04:38

2 266 230

15,85%

03-09-2016

21:16:12

22:08:33

2 262 579

16,29%

Dla porównania, szóstą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 2,17 mln osób, co przełożyło się na 14,13 proc. udziału w 4+ i 15,76 proc. w 16-49. Oznacza to, że program stracił 150 tys. widzów.

TVP2 w czasie nadawania szóstej edycji „The Voice of Poland” była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajął TVN z udziałem na poziomie 16,52 proc., emitujący wówczas „Mam talent” i filmy fabularne. Trzeci był Polsat (filmy animowane, mecz piłki nożnej i początek programu „Twoja twarz brzmi znajomo”; 12,37 proc.), a czwarta - TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Komisarz Alex”, dokumenty i filmy fabularne; 9,48 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Dwójka była trzecia za TVN i Polsatem (czwarta bez zmian była Jedynka).

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN

2 480 057

16,52%

994 214

16,59%

1 454 282

16,39%

TVP2 - The Voice of Poland 7

2 024 034

13,48%

847 560

14,14%

1 282 136

14,45%

Polsat

1 856 959

12,37%

932 641

15,56%

1 209 671

13,63%

TVP1

1 424 202

9,48%

398 154

6,64%

716 978

8,08%

Wpływy z reklam wyemitowanych przy siódmej serii programu wyniosły 10,48 mln zł. Dla porównania, nadawany rok temu szósty sezon show z reklam przyniósł 9,27 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcą 7. edycji „The Voice of Poland” został Mateusz Grędziński.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „The Voice of Poland 7”. TVP2 wiceliderem rynku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamcio
Mam nadzieję,że będzie 8 sezon ;)
odpowiedź