SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyły prace nad 22. edycją Effie Awards

16-osobowy Komitet Effie Awards rozpoczął pracę nad 22. edycją konkursu poświęconego efektywności marketingowej.

Article

Komitet Organizacyjny Effie od lat współtworzą dyrektorzy zarządzający, stratedzy agencji członkowskich Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku, znaleźli się w nim przedstawiciele:

•    GroupM – Izabela Albrychiewicz, CEO    

•    VMLY&R Poland – Michał Banaszewski, chief business officer, partner    

•    One Eleven – Tomek Bartnik, partner i współwłaściciel/strateg    

•    Gameset – Piotr Bombol, chief strategy officer    

•    DDB – Jakub Eichelberger, członek zarządu, deputy managing director    

•    Wavemaker – Paweł Gala, CEO    

•    Publicis Groupe – Marek Gargała, board member    

•    Synergion – Michał Kociankowski, dyrektor zarządzający     

•    Starcom – Magda Kolenkiewicz, general manager    

•    Mediabrands – Justyna Mazur, chief client relations officer    

•    BBDO – Radek Miklaszewski, business development director    

•    Isobar – Krzysztof Mocek, CEO    

•    PZL – Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający    

•    2012 Agency – Barbara Niedziela, strategy director    

•    Value Media – Rafał Wachnik, chief strategy officer    

•    Havas Media Group – Małgorzata Węgierek, CEO    

Zadaniem Komitetu będzie odzwierciedlenie zmian i trendów rynkowych w kolejnej edycji projektu.

- Wszyscy jesteśmy zgodni, co do potrzeby przeformatowania niektórych kategorii konkursowych oraz utworzenia nowych. Ostatni rok zmienił niemal wszystko, jeśli chodzi o komunikację marek, począwszy od wartości w przekazach, po kanały komunikacji. Przesunięcie osi działań marketingowych w kierunku e-commerce, skupienie celu marek na pogłębianiu relacji społeczno-biznesowych czy w końcu rozwój komunikacji z pokoleniem Z, to tendencje, które znacząco wpłynęły na strategie komunikacji w firmach w 2020 roku. Chcemy znaleźć odpowiednie miejsce dla takich kampanii w edycji Effie Awards 2021 – podkreśliła Izabela Albrychiewicz CEO GroupM.

W maju start zgłoszeń do Effie 2021

Jednym z kluczowych zadań komitetu będzie także powołanie jury Effie 2021, które w tym roku będzie oceniało projekty, kampanie i rozwiązania biznesowe zrealizowane w Polsce w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2021 r.

Start 22. Edycji Effie Awards planowany jest na początek maja br. Przesyłanie zgłoszeń będzie możliwe w czterech wyznaczonych terminach:

I termin:  04.05 – 24.05 (do godz.17:00 włącznie)

II termin: 24.05 (od godz.17:01) – 14.06 (do godz.17:00 włącznie)

III termin: 14.06 (od godz.17:01) – 05.07 (do godz.17:00 włącznie)

IV termin: 05.07 (od godz. 17:01) – 19.07 (do godz. 17:00 włącznie)

Podczas 21. edycji Effie Awards nagrodę Grand Prix przyznano firmie Żabka Polska za platformę komunikacyjną "Mały Wielki Sklep". Złotem nagrodzono pięć kampanii - oprócz Żabki - marki Tyskie, McDonald's Polska, Huawei oraz ING Bank Śląski. Wręczono 54 nagrody, w tym 5 złotych, 20 srebrnych i 29 brązowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszyły prace nad 22. edycją Effie Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl