24/7 Communication wypromuje brytyjską kuchnię w kampanii „Jedzenie jest GREAT”

Agencja 24/7 Communication będzie odpowiadać za prowadzenie działań PR oraz social media wspierających edukację Polaków na temat regionalnych produktów brytyjskich oraz specjałów tej kuchni, w trwającej w Europie kampanii „Jedzenie jest GREAT”.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
24/7 Communication wypromuje brytyjską kuchnię w kampanii „Jedzenie jest GREAT”

Długofalowa kampania „Food is GREAT” ma na celu popularyzację kultury i dziedzictwa narodowego Wielkiej Brytanii na całym świecie. W latach 2013-15 jednym z priorytetowych rynków dla akcji jest Europa Środkowo-Wschodnia. „Food is GREAT” skupia się na promocji regionalnych brytyjskich produktów, m.in. serów, whisky, cydru czy owoców morza wśród polskich konsumentów i sprzedawców.

24/7 Communication odpowiada za prowadzenie działań PR oraz social media wspierających edukację Polaków na temat regionalnych produktów brytyjskich oraz specjałów tamtejszej kuchni. Komunikacja w kanałach social media rozpocznie się od najbliższego poniedziałku. Działania z zakresu PR są prowadzone od początku marca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK