24 mln widzów TVP 1

W I półroczu 2003 średnio dziennie kontakt z TVP 1 miało 24 mln Polaków. Trzeci Polsat około 20 mln

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W I półroczu 2003 roku średnio dziennie kontakt z TVP 1 miało 23 965 629 Polaków - wynika z danych AGB Polska. Oznacza to wzrost o 423077 widzów w stosunku do analogicznego okresy roku ubiegłego. Jednak nie był to największy przyrost widowni. Z Tele 5 miało kontakt o 1565400 widzów więcej niż w 2002 roku, z TVN 24 o 1010803 a TVN powiększył swoja widownię o 948279 Polaków. Z największych stacji widzów ubyło tylko Polsatowi. Średni zasięg dzienny za okres pierwszego półrocza spadł do poziomu 19 712 403 widzów.

 RCHRCHRCH %RCH %Channel01 -06-200201 -06-2003rok 2002rok 2003Tele5491 6652 057 0651,335,59TVP123 542 55223 965 62963,7865,12TVP221 309 15222 136 35157,7360,15TVN14 907 31115 855 59040,3943,09TV48 013 3978 950 27421,7124,32TVN24852 9351 863 7382,315,06TVPULS3 642 4021 159 5659,873,15TVN75 504 7784 817 37514,9113,09TVPolonia5 036 6125 609 55713,6515,24Canal_Plus726 079571 9951,971,55Polsat19 887 48519 712 40353,8853,57Polonia1899 7031 173 9552,443,19

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały