34 procent amerykańskich domów może stracić sygnał telewizyjny

W 34 procentach amerykańskich gospodarstw domowych znajduje sięobecnie co najmniej jeden telewizor, który po planowanej na lutyprzyszłego roku cyfryzacji może być niezdolny do odbierania sygnałutelewizyjnego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę Leichtman Researchwynika, że 14 procent amerykańskich domostw z co najmniej jednymtelewizorem nie korzysta z usług płatnych operatorów telewizyjnych- informuje serwis TVPredictions.com.

Oznacza to, że będą one musiały kupić cyfrowy odbiornik,specjalny konwerter lub skorzystać z oferty płatnych operatorówsatelitarnych bądź kablowych, aby móc oglądać telewizję po zmianiesygnału z analogowego na cyfrowy.

Dodatkowo w kolejnych 24 procentach domostw w USA znajduje sięco najmniej jeden telewizor, który odbiera kanały tylko poprzezantenę typu off-air. Ta grupa również stanie przed wyżejwymienionym wyborem.

Z badania wynika również, że 84 procent Amerykanów wie ozbliżającej się cyfryzacji, ale wielu z nich bezpodstawnie uważa,że nie będzie to miało na nich żadnego wpływu. Przykładowo 30procent badanych nie korzystających z oferty płatnych operatorówuważa, że zmiana nie będzie miała żadnego wpływu na ich odbiorniki.Podobnie jest w przypadku 41 procent korzystających z tego typuusług, ale mających co najmniej jeden nieprzystosowanytelewizor.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu