SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Human Signs odpowiada za kampanię „360° wokół odporności” firmy Langsteiner

Wystartowała ogólnopolska kampania edukacyjna na rzecz wspierania odporności pt. „360° wokół odporności” firmy farmaceutycznej Langsteiner.  Kampanię realizuje agencja Human Signs.

Firma Langsteiner dołączyła do grona lientów Agencji Human Signs w styczniu 2021 roku. Działania komunikacyjne będą prowadzone cały rok, a jednym z ich kluczowych elementów jest realizacja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej na rzecz wspierania odporności pt. „360° wokół odporności”.

W ramach tego projektu planowany jest cykl spotkań z ekspertami, którzy będą poruszać zagadnienia związane z układem immunologicznym człowieka, jak również rozprawiać się z mitami, które wokół tego tematu narosły.

Za realizację projektu odpowiada Anna Szarek, dyrektor działu healthcare&education w Human Signs.

Dołącz do dyskusji: Human Signs odpowiada za kampanię „360° wokół odporności” firmy Langsteiner

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl