4 Publicity dla marki MyScreen

Do grona klientów agencji 4 Publicity dołączyła marka MyScreen, chroniąca ekrany i urządzenia mobilne.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
4 Publicity dla marki MyScreen

Do zadań agencji należą działania media relations, wysyłka produktów do testów redakcyjnych oraz organizacja konkursów.

Obsługą klienta zajmuje się Magdalena Cieślak oraz Michał Tarnacki.

Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.

MyScreen to polska marka, która oferuje produkty chroniące ekrany i całe powierzchnie urządzeń mobilnych. Dostarcza też rozwiązań w zakresie systemów montażowych materiałów ochronnych.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem