SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

44 proc. użytkowników Facebooka nigdy nie klika w reklamy w serwisie

30 proc. użytkowników Facebooka nie ma zaufania do serwisu w kwestii ochrony ich osobistych danych, a 44 proc. deklaruje, że nigdy nie klika w reklamy na społecznościowym portalu - wynika z globalnego badania przeprowadzonego przez agencję marketingu cyfrowego Greenlight.

50 proc. osób biorących udział w badaniu korzysta z Facebooka do dzielenia się zdjęciami i komunikowania się ze znajomymi i rodziną, a 30 proc. używa w tym celu urządzeń mobilnych.

Zaledwie 3 proc. użytkowników Facebooka stwierdziło, że regularnie klika w reklamy na społecznościowym portalu. Tylko 10 proc. robi to często, a 31 proc. - rzadko. Tymczasem aż 44 proc. członków serwisu deklaruje, że nigdy nie klika w znajdujące się w nim reklamy.

W badaniu Greenlight udział wzięło 500 internautów, z których 70 proc. pochodziło z Europy, 25 proc. z Ameryki Północnej, 3 proc. z Azji, a 2 proc. z innych części świata.

Dołącz do dyskusji: 44 proc. użytkowników Facebooka nigdy nie klika w reklamy w serwisie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Muszka
nic zaskakującego. Nie od dziś wiadomo, że wartość FB dla marketingowów jest zdecydowanie zawyżona...
odpowiedź
User
kris
Nie wiem kto pisał artykuł ale jak nietrudno zauważyć to nie badanie użytkowników Facebooka tylko internautów. Więc autor konsekwentnie powinien napisać, że 13% użytkowników Facebooka nie korzysta z Facebooka ;)
odpowiedź