SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4fun Media w III kwartale br.: wyższe przychody, niższy zysk netto

Grupa telewizyjna 4fun Media, nadawca m.in. 4fun.tv i TV.Disco, osiągnęła w III kwartale br. wzrost przychodów ze sprzedaży, ale niższy niż rok wcześniej był zysk netto spółki.

Z opublikowanego przez spółkę raportu za III kwartał br. wynika, że przychody ze sprzedaży w tym okresie wyniosły 6,04 mln zł, czyli o 39 proc. więcej niż rok wcześniej. O 34 proc. do 1,7 mln zł wzrósł wskaźnik EBITDA. Natomiast zysk netto był niższy o 10 proc. niż rok wcześniej i uplasował się na poziomie 950 tys. zł. Jak wyjaśnia spółka, powodem obniżenia zysku netto był spadek przychodów finansowych firmy.

W III kwartale 2012 roku stacje nadawane przez 4fun Media (4fun.tv, RBL.TV i TV.Disco) osiągnęły łączny udział w oglądalności w grupie komercyjnej 16-49 wynoszący 0,90 proc. w porównaniu do 0,59 proc. w III kwartale 2011 roku (dane Nielsen Audience Measurement).

- Mimo spadków na rynku reklamy telewizyjnej, w III kwartale utrzymaliśmy dynamiczny wzrost przychodów reklamowych i oglądalności wszystkich nadawanych przez nas kanałów muzycznych. W tym okresie osiągnęliśmy rekordowy udział w rynku w grupie komercyjnej 16-49, przy czym nasz wiodący kanał 4fun.tv wzrósł o 51 proc. co dało mu pozycję lidera rynku dystrybucji kablowo-satelitarnej wśród wszystkich telewizji tematycznych o profilu muzyczno-rozrywkowym w Polsce. Jest to efekt strategii, w której koncentrujemy się na umacnianiu naszych brandów, zwłaszcza wśród widzów zamieszkujących obszary miejskie - mówi Ewa Czekała, prezes 4fun Media.

Narastająco, po trzech kwartałach br. przychody ze sprzedaży 4fun Media wyniosły 21,5 mln zł (wzrost o 35 proc.), a zysk netto - 5,3 mln zł (wzrost o 1 proc.).

Dołącz do dyskusji: 4fun Media w III kwartale br.: wyższe przychody, niższy zysk netto

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jan sebastian bach
widać że promowanie czegoś co niczego nie prezentuje to staje się modne i wygodne jako zapchaj dziura dla operatorów cyfrowych i kablowych . Bo zamiast zmiana oferty programowej na lepsza bogatsza w interesujące kanały to nie operatorzy z uporem maniaka mają w nosie abonentów i zamiast wysłuchania propozycji zmian na lepsze to robią krecią robotę sobie i powodują rezygnacje masowe bo zamiast poprawy to jest po gorszenie cena abonamentu z choinki a oferta do bani ....
odpowiedź