4Move partnerem polskich piłkarzy

Marka napojów izotonicznych 4Move, produkowanych przez FoodCare została oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
4Move partnerem polskich piłkarzy

Napoje 4Move będą towarzyszyć piłkarskiej kadrze narodowej podczas zgrupowań, treningów oraz meczów, a logotyp 4Move pojawi się na bandach reklamowych i ściankach sponsorskich.

– Jesteśmy niezmiernie dumni, że napoje 4Move pomogą biało-czerwonym walczyć o zwycięstwa podczas nadchodzących mistrzostw Europy. Podobnie jak miliony polskich kibiców, traktujemy reprezentację jako dobro narodowe i mocno trzymamy kciuki za nasz zespół. Od wielu lat konsekwentnie inwestujemy w polski sport, zarówno ten profesjonalny, jak i amatorski. Cieszymy się, że objęliśmy teraz naszymi działaniami sponsoringowymi najpopularniejszą drużynę w kraju. Mamy nadzieję, że sukcesy reprezentacji przyczynią się także do budowania świadomość marki 4Move na kluczowych dla nas rynkach eksportowych – podkreśla Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.

Firma nie ujawniła wartości kontraktu zawartego z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Nie podano też, na jak długo zawarto umowę. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy