SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

5 mln widzów „Na dobre i na złe” w nowym sezonie. TVP2 nokautuje konkurencję

Serial „Na dobre i na złe” w nowym sezonie ogląda średnio 4,96 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 150 tys. widzów. Nadal jednak daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego.

„Na dobre i na złe”, fot TVP Article

„Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.40, począwszy od 3 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków najnowszego sezonu wyniosła 4,96 mln osób, co przełożyło się na 31,45 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 24,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność „Na dobre i na złe” odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

2014-09-03

20:44:48

5 055 629

32,08%

26,01%

2014-09-10

20:43:23

4 884 492

30,69%

22,56%

2014-09-17

20:46:28

4 945 300

31,58%

23,99%

Średnio:

4 961 803

31,45%

24,19%


W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu. Zgromadził on przed telewizorami 5,06 mln oglądających.

Obecne odcinki „Na dobre i na złe” ogląda o 150 tys. widzów mniej niż trzy pierwsze odcinki tego serialu w analogicznym okresie ub.r. Wówczas średnia widownia produkcji wyniosła 5,11 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 34,05 proc. oraz 28,20 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania swojego serialowego hitu Dwójka jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje TVP1, która emituje wtedy filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej i osiąga już tylko 9,59 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (film fabularny i „Top Chef”; 8,41 proc.), a czwarty - TVN („Ugotowani”; 7,49 proc.).

Także i wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest liderem, a dalej plasują się: Polsat, TVN i TVP1.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Na dobre i na złe

4 961 803

31,45%

24,19%

TVP1

1 513 521

9,59%

8,53%

Polsat

1 327 201

8,41%

12,03%

TVN

1 182 177

7,49%

9,82%

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 5 mln widzów „Na dobre i na złe” w nowym sezonie. TVP2 nokautuje konkurencję

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria Fort
Gratulacje. Serial od tylu lat utrzymywany na tak dobrym poziomie.
23 16
odpowiedź
User
Zdzichu
Serial nudny jak flaki z olejem. Chyba tylko z przyzwyczajenia ludzie to oglądają
17 20
odpowiedź
User
mela
Jak na polskie produkcje, serial realizowany na poziomie, przyzwoity scenariusz, dobrzy aktorzy, niezła realizacja. Oczywiście nie jest to serial made in USA ale da się oglądać.
13 13
odpowiedź
User
lolka
Odkąd "inspirują się" serialem "Chirurdzy" i dr Housem, znów da się to oglądać. Ciekawe przypadki medyczne, problemy osobiste rezydentów, choroba nowotworowa (Lena- Isobel)...
11 14
odpowiedź
User
ja
I bardzo dobrze, nic tak nie cieszy jak upadek TVN. Mam nadzieję,że ugotujecie się z tym badziewiem Ugotowani. Miszczak pora na emeryturę z Twoimi badziewnymi programami. Nie trzeba było niszczyć niektórych. Brawo TVP!
13 9
odpowiedź