SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fido Dido wraca w trzech wersjach puszek i butelek 7UP (wideo)

W połowie maja do sprzedaży w Polsce trafią opakowania napoju 7UP (produkowanego przez PepsiCo), na których etykietach znów będzie charakterystyczny dla tej marki bohater Fido Dido. W czerwcu zacznie się wspierająca to kampania reklamowa.

Article

Jak informowaliśmy pod koniec kwietnia, Fido Dido w wielu krajach jest właśnie przywracany w komunikacji marketingowej 7UP. Charakterystyczny rysunkowy ludzik był brand hero napoju w latach 80., symbolizuje luz i relaks. W latach 90. został zastąpiony przez innego bohatera - Cool Spota.

Koncern PepsiCo przekazał właśnie portalowi Wirtualnemedia.pl, że w Polsce opakowania 7UP z Fido Dido pojawią się w sprzedaży w połowie maja. Bohater będzie widoczny w trzech różnych wariantach etykiet.

- Powrót Fido Dido to hołd dla wcześniejszych kampanii reklamowych marki 7UP, jak i próba przypomnienia, że dobra zabawa nie musi być związana z obecnością online. Obecnie wielu ludzi - niezależnie od wieku - odczuwa ciągłą, wręcz obsesyjną potrzebę sprawdzania mediów społecznościowych, ponieważ podświadomie boją się, że ominie ich coś ważnego. Sprawia to, że często zapominają oni cieszyć się własnym życiem - komentuje Agnieszka Dąbrowska, assistant brand manager marki 7UP w PepsiCo.

- Marka 7UP chce wypromować kwintesencję filozofii życiowej Fido Dido - ucieczkę od natłoku informacji oraz ograniczone wykorzystywanie urządzeń mobilnych i mediów społecznościowych; wszystko po to, by móc w pełni odczuwać wszystko, co dzieje się wokół nas - dodaje Dąbrowska.

 

Nową edycję napoju 7UP od czerwca będą wspierać działania reklamowe. Kampania będzie realizowana w telewizji, kinach, internecie (m.in. aktywności na Facebooku, Instagramie i YouTubie, współpraca z mikroinfluencerami utożsamiającymi się z charakterem i stylem Fido Dido) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Za aktywności w internecie odpowiada agencja Digital Kingdom, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fido Dido wraca w trzech wersjach puszek i butelek 7UP (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Filip
Gdzie można kupić tą puszkę?
0 0
odpowiedź