93 proc. młodych polskich internautów korzysta z komunikatorów

Tylko 7 proc. korzystających z sieci polskich nastolatków z miast nie używa komunikatorów internetowych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Zdecydowanie najpopularniejsze w tej grupie jest Gadu-Gadu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dokładnie 92,7 proc. polskich internautów w wieku 14-18 lat mieszkających w miastach deklaruje, że używa komunikatorów. W tej grupie tylko co dwudziesta osoba nie korzysta z Gadu-Gadu, natomiast Skype’a używa prawie co drugi respondent. Te dwa komunikatory są najpopularniejsze również wśród wszystkich polskich internautów, co pokazują ostatnie wyniki badania Megapanel (więcej na ten temat).  

Z kolei z Tlen.pl korzysta aż w naszym kraju 10 proc. młodych użytkowników sieci.

grafika

Badanie zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia od 30 lipca do 11 sierpnia metodą ankiet internetowych CAWI. W sondażu na stronie Epanel.pl wzięło udział 303 mieszkańców miast w wieku 14-18 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"